Boddiz Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Var forbi sanvika retning Oslo jeg hadde det på nåla. Det er nedoverbakke der men det er ikke mye å skryte av. Men det begyner jo også å bli mye missvisning i de hastighetene også da. Så at reel fart var 195-200 kan godt være. Husker bare veldig godt at nåla akurat ikke gikk opp på 230 jeg. Lå og vippa rett under så 227/228/229 ca hadde jeg på nåla. At det blir nesten 30km/t missvisning i den farta tror jeg ikke. Men det som kan ha vært fakta, er at du virkelig kjørte fortere enn 197, i og med at det var nedoverbakke. Er det ikke slik at data som BMW oppgir ang maksfart er beregnet på flat mark? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Har en E30 325 som jeg fikk opp i 230 i nedoverbakke med for små bakhjul, og da var det mer å gi... MEn med riktige bakhjul sliter den med over 220 på flata... Så 220-230 i en 320, tipper jeg bakhjulene er feil jeg!!! (for liten diameter). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DiamantsvartE30 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Jeg har hatt 220 på nåla på flatmark. Da er det mer å gi på turteller, men den klarte ikke dytte mer. Bakken ned mot olavsgaard går det litt fortere. Nå med modifisert luftinntak får den presset mer luft inn, og effektanlegg går det kansje bittelitt fortere. Men har ikke testet.. Siter Org 90A 14,4v reg + Stinger SP1000 Pioneer DEH77mp :-) Velocity VR450 2x150w + Phonocar Mono 1x1200w Seas Lotus Performance + DY 9410 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.