Gå til innhold

Lykkelig, gjenforent eier av anlegget

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Hei !

Laget tidligere en thread om at bilen min hadde innbrudd og anlegget blei borte.

I dag kom anlegget tilbake til sin rette eier (nemmelig MEG :).

De gjorde feilen å rane to biler til i samme boligfelt og dette endte med samarbeid og disse karene klarer nok ikke spikre paller i nærmeste framtid.

Og jeg som har bestilt nye elementer allerede, detta kan faktisk bli veldig bra.

God Natt og Sov Godt!

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Hei !

Laget tidligere en thread om at bilen min hadde innbrudd og anlegget blei borte.

I dag kom anlegget tilbake til sin rette eier (nemmelig MEG :).

De gjorde feilen å rane to biler til i samme boligfelt og dette endte med samarbeid og disse karene klarer nok ikke spikre paller i nærmeste framtid.

Og jeg som har bestilt nye elementer allerede, detta kan faktisk bli veldig bra.

God Natt og Sov Godt!

Nydelig. :) Skulle gjerne tatt de som var i bilen min også...

Nobody fucks with another mans automobil :)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vi regna med var det ikke en person, men vi er oxo flere.

For å gjøre en lang historie kort, så er ikke Skien så veldig stor og det forundra meg ikke om det var et balltre inni bilde.

Men en bekjent av person nr.2 som hadde innbrudd fikk tilbudet om å kjøpe et anlegg billig. Dette lukter muffens, så jeg fikk en tlf om dette buisiness møte. PANG! KRÆSJ! BING! BONG! BOM!

Med beskjed etterpå at anlegget ditt er levert hjem til deg og de som gjorde det fikk som fortjent.

Anlegget er i helt grei stand, utenom spillern som har fått seg en skjønnhetsbulk. Skal teste utstyret seinere.

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider