Dal-z Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Legg inn bilder av fixe/kule/smarte/snedige detaljer som du har montert på corradoen din her... (så kanskje alle får en idé til noe nytt?) Dette kan være alt fra en liten duppeditt som egentlig ikke har noen funksjon... og helt opp til noe stort og uunnværlig som ikke var på bilen når du fikk den. Siter http://www.corradoclubnorwegen.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Girkule.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Jeg må jaggu meg ta en tur ut i bilen å sjekke hva jeg egentlig har gjort med den ;) Kansje jeg tilogmed skal kjøpe batteri til kameraet og ta noen bilder av det! hehe.. Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg