Gå til innhold

Ole sin vr6;) etter oppussing;)

Ranger emnet

canberra

Anbefalte innlegg

Er det noe vits å space ut en dim på 215/40 17 ? et35. har spacere på 5mm..vill ha dem ut..:D

Fremme vil det være perferkt (er det på min med samma ET, men 205-dekk), mens bak kan det med fordel spaces ut 5-10mm sikkert for å få det jevnere med skjermen..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og hva er trikse med å få spacern på?:P stressa som faen jeg..for å holde det på plass når jeg tok på dekket
Trikset..? :P

Uten at jeg har montert noe hjul med spacer, så regner jeg med at spaceren vil hvile på navet mens du setter på hjulet?

Evt kan du bruke en eller to bolter slik at spaceren henger på hjulet, og deretter feste alt på navet..? :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her er det uenighet skjønner jeg...

tror ikke denne gutten er noe og avtale noe med, eller gjøre en byttetjeneste. SKulle møte meg for en tjeneste, mot at jeg skulle lakkere speilene hans, han tok aldri telefonen, eller svarte på sms, etter vi hadde avtalt jeg skulle ringe han nå jeg var ferdig på jobb. Fikk en sms, at han var hos meg om 15 min, etter mye venting. Så hørte jeg ikke mer fra han. Sitter faen meg ikke og venter i mangen timen han skal komme, så når han sier kommer o 15 min,s å kommer han ikke. Sånne personer er hater jeg og ha noen med.

Så, "ole ryyan" :fucku: :asshole:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...