Calib'R Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Har nettop koblet opp en forsterker i bilen. Og da jeg var ute å kjørte i kveld (med litt musikk), slokna plutselig bilen helt. Hørte et klikk, så ble alt svart. Jeg fløy rundt bilen, og sjekket det som var av sikringer. Sto å klødde meg i hode, da det plutselig sa klikk igjen og alt kom på igjen. Den var død i ca. 2 minutter. Er det overbelastningsvern på biler? Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet September 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 hele bilen døde. Men jeg har funnet feilen. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 14, 2003 Rapporter Share Skrevet September 14, 2003 Hva var feilen da? Litt greit å ha en ide om hva det kan være dersom det samme skjer med meg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg