Mazdius Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Ascona altså, du tar bilde mot nordvest og påstår at du tar bilde mot nordpolen, vil det si at nordpolen ikke ligger i nord, men nordvest? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Fet bil og fete bilder.. men.. Vinter!? nei nie nei.. usj.. *deppe* Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 wow her er det ingen antydning til snø...Kommer ikke før om mangen mnd ennå,visst den komme i det hele tatt da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Jostein wow her er det ingen antydning til snø...Kommer ikke før om mangen mnd ennå,visst den komme i det hele tatt da... Nei hadde ikke gjort meg noe som helst om det ikke hadde kommet noe snø... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Heller snø enn en bedriten vinter med bare is, masse vind og regn. Har vært noen råttene vintere i hvert fall i Oslo omegn de siste årene. Bortsett fra i fjor, da var det vel skikkelig kaldt og noe snø.... Takke seg til god norsk vinter og litt moro-kjøring med bil!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Dere har hvertfall bil... jeg må traske til stasjonen hver morgen i -20 grader. Og når snøen blir til sørpe og slafs, så er det IKKE gøy! :mad: Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 La vinteren komme:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Bullit La vinteren komme:D ...slik at du ikke får start på bilen og har god grunn til å kjøpe ny? :rolleyes: Jeg synes det er greit med vinter så lenge det er enten mye snø, eller helt tørt. Her har det bare vært en mellomting så lenge jeg kan huske, og det er sinnsykt kjipt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Har jo akkurat handlet vinterbilen, så endelig slipper jeg å uro meg for salt og steinsprut og annen faenskap. Just bring it on, i drive a Sierra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Mazdius :) Var det et dårlig forsøk på å vise at nordpolen ligger nordvest for svalbard? Hvis du hadde fulgt med i et par timer på skola så hadde du visst at nordpolen ALLTID vil være rett nord for deg. Kartet illustrerer dårlig pga kartet er flatt og jorda er rund, følger du "hjelpestrekene" som indikerer tidssoner så ser du det greit. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Niks piks, det var for en gangs skyld for å støtte Ascona. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 grattis med fet bil, og nå snø snart Viking067 :) du sa det var lov å kjøre der det var helt snødekt rundt på hele svalbard ? men den er vel ikke noe artic truck heller da den sti'n din :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet September 12, 2003 Rapporter Share Skrevet September 12, 2003 Originally posted by Andy156 Fet bil og fete bilder.. men.. Vinter!? nei nie nei.. usj.. *deppe* Det er så typisk folk som ikke har 4wd :D Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Lykke til med driftinga i vinter da, Viking067! Hovedgrunnen til at jeg kjøpte Kvattroen er at jeg skal bedrive heroin-sladding på vinterstid! :) Gleder meg som en unge til snøen kommer; håper den er rett rundt hjørnet! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet September 13, 2003 Rapporter Share Skrevet September 13, 2003 Fete bilder Fet bil Vintern er ikke fet.... :rolleyes: Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg