Gt-4-Ever Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Per dags dato har jeg en Pioneer TS-W305C som står i en 32 liters lukket kasse. Jeg er interessert i forslag til en bedre sub enn dette. - Må kunne spille optimalt i samme kassen som jeg har laget. - Prisklasse 1000-3000,- - 12" element - Må være SQ (bra lyd, ikke dunk,dunk,brumle,brumle) - Skulle helst kommet fra et merke som produserer bra komponentsett i prisklassen 2-4000,-. Dette pga at jeg vil ha alle høyttalere i samme merke, samt forsterkerne i et annet merke! I dette tilfelle Phoenix Gold. - Monoblokka som driver dette er foreløpig PG Octane-R 5.0:1, men denne skal byttes til enten 8:01 eller 15:01. Takker for forslag! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Per dags dato har jeg en Pioneer TS-W305C som står i en 32 liters lukket kasse.Jeg er interessert i forslag til en bedre sub enn dette. - Må kunne spille optimalt i samme kassen som jeg har laget. - Prisklasse 1000-3000,- - 12" element - Må være SQ (bra lyd, ikke dunk,dunk,brumle,brumle) - Skulle helst kommet fra et merke som produserer bra komponentsett i prisklassen 2-4000,-. Dette pga at jeg vil ha alle høyttalere i samme merke, samt forsterkerne i et annet merke! I dette tilfelle Phoenix Gold. - Monoblokka som driver dette er foreløpig PG Octane-R 5.0:1, men denne skal byttes til enten 8:01 eller 15:01. Takker for forslag! :) Da burde du ta en kikk på denne, dette er SQ på sitt beste kombinert med smekk hvis man gir på litt. http://installbay.no/product_info.php?cPath=30_65&products_id=156 Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Takker! Har sett på denne før. :) Tror jaggu jeg må kjøpe den. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg