Gt-4-Ever Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg bruker brownbread i bilen, men hvordan skal jeg på best mulig måte få lagt den på? Det jeg mener er at diverse ledninger, klips, vaiere og ting og tang er i veien... Skal jeg legge bbrownbread over dette? Gjorde ikke dette da jeg dempet i første omgang, men ble jo ekstremt knotete å legge det. Jeg måtte skjære ut små biter og stikke under diverse ledninger og dingeldang. Tips til hvordan det skal gjøres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Brownbread skal legges i direkte kontakt med stålet for ønsket effekt, ja demping er knot, ledninger kan du jo evt flytte eller åpne bitttelitt opp for noen små ledningsklips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Takk for svar! Da har jeg gjort det riktig i allefall. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boddiz Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Låner denne tråden litt :) Vil man merke noe merkbar forskjell på bilstøy (motorlyd, støy fra dekk osv) om man demper KUN dørene? Siter Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet [-] '94 BMW 318is Full M-Tech [x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I [x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II [x] '88 Golf II '90-Look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Januar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Helt greit!:) Hva kan jeg bruke for å dempe hjulbuene bedre? Tenkte på en slags spray for å spraye inne i hjulbuene. evt andre ting? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Låner denne tråden litt :) Vil man merke noe merkbar forskjell på bilstøy (motorlyd, støy fra dekk osv) om man demper KUN dørene? Er vel mest veistøy og resonanse fra døren. Motorlyd i døren tror jeg nok ikke forekommer :) Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Helt greit!:) Hva kan jeg bruke for å dempe hjulbuene bedre? Tenkte på en slags spray for å spraye inne i hjulbuene. evt andre ting? Legg bare BB på utsiden av tårnet? 2/3 lag? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Jeg ville nok ikke brukt bb for å dempe den type støy, da er det andre alternativer som funker bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaje- Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Helt greit!:) Hva kan jeg bruke for å dempe hjulbuene bedre? Tenkte på en slags spray for å spraye inne i hjulbuene. evt andre ting? Denne kansje??? http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=1548 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Den der på bilradiospes skal vist funke ganske bra.. En her på forumet som har brukt det bak i prosjektet sitt å er svært fornøyd Link til prosjekt Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg lurer på om noen har god erfaring med noen av de billige dempemattene som finnes på markedet ?? eventuelt andre former for demping som ikke koster så mye ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YJR04 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvor selger de "store" asfaltplater? Er dette god demping i feks tak? Siter - Toyota Corolla - Yamaha Jog-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hvor selger de "store" asfaltplater?Er dette god demping i feks tak? I tak vil jeg anbefale deg å aldri bruke noe annet enn BB, StP, Dynamat eller andre kvalitetsmatter. Ikke prøv med biltema, CD Cardic el.l, de detter garantert ned igjen etter en stund. PS: det spiller ingen rolle om du demper med matter på 1x1 meter eller små biter på 10x10cm, bare overlapp litt i skjøtene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YJR04 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 I tak vil jeg anbefale deg å aldri bruke noe annet enn BB, StP, Dynamat eller andre kvalitetsmatter. Ikke prøv med biltema, CD Cardic el.l, de detter garantert ned igjen etter en stund. PS: det spiller ingen rolle om du demper med matter på 1x1 meter eller små biter på 10x10cm, bare overlapp litt i skjøtene. Greit nok det, blir kanskje litt mye styr med 1000 supersmå matter? :P Hvor får jeg kjøpt kvalitetsdemping til tak da? Hvis jeg skal sette inn litt større høyttalere i dashbordet (var ikke plass i dørene) skal jeg isolere dashbordet da? Hvordan? Med hva? Isolere bagasjerom også? Siter - Toyota Corolla - Yamaha Jog-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 BB får du hos morel.no STP får du hos Installbay. Personlig liker jeg STP best. Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg