morten pettesen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg ville nok ikke brukt bb for å dempe den type støy, da er det andre alternativer som funker bedre QUE? Hvorfor ikke BB? Å hvilke andre merker tenker du på? Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 skal man dempe veistøy er ikke asvalt/butylmatter det viktigste, da bør du inn med skummatter, jo mer jo bedre jo tykkere jo bedre, men ja gjerne et lag med butylmatte under:) jeg bruker STP M1 og SPLEN 3004 i min bil, det fungerer fint:) men veistøy er ikke så lett å få bort uansett:) men å få det bedre er ingen sak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Anders tok vist ordene fra munnen/tastaturet mitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Husker Morten og jeg hjalp fatter'n med å lyddempe en BMW 7-serie en gang. Vi la bare et lag til med ganske tykke asfaltmatter i hele gulvet, torpedoveggen, hjulbuer osv. Den ble jo stille som en Jaguar den, Morten? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zews^^ Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Tectylbehandling hjelper jo ganske mye på eldre biler ihvertfall. Da slår dere 2 fluer i en smekk ;) Så viss man atpåtil bruker dempematter mot vibrasjoner har man kommet langt vil jeg tro. Siter #1985 Opel Rekord 2.2i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Husker Morten og jeg hjalp fatter'n med å lyddempe en BMW 7-serie en gang. Vi la bare et lag til med ganske tykke asfaltmatter i hele gulvet, torpedoveggen, hjulbuer osv. Den ble jo stille som en Jaguar den, Morten? :) Jo da. Ble stille det. Skikkelig grise ærbe. Var 5 mm så vidt jeg husker. Høy varmefaktor i bildet med fare for vannblemmer av blåsepistolen Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg