Gå til innhold

Valg av Råder og Trimchip???!

Ranger emnet


tunty

Anbefalte innlegg

tror du bør vurdere SP råder å data sprut da Motronic er gammelt å vil aldri funke med 300-400 gamp:P

 

Trur du bør tenke litt over hva du skriver ;)

 

Er bremset 300 Ånoen å 90 hk i sverige med motronic ;)

 

http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=61935

Volvo 240 Lazer blue

 

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur du bør tenke litt over hva du skriver ;)

 

Er bremset 300 Ånoen å 90 hk i sverige med motronic ;)

 

http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=61935

 

er både enig og uenig med det kenti sa jeg da.. for det første, svenskene har en tendens til å ikke ha de "vanskeligste" hestene..at en gaus får det til, blir det samme som å si at det ikke er problem å få til mye annet rart folk på forumer sier de har.. er ikke for hvems som helst å mappe motronic til å levvere så mye..

 

men igjen, motronic har det jo i seg, så med rette mannen som fikler så er det fullt mulig å hente ut en hel del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er både enig og uenig med det kenti sa jeg da.. for det første, svenskene har en tendens til å ikke ha de "vanskeligste" hestene..at en gaus får det til, blir det samme som å si at det ikke er problem å få til mye annet rart folk på forumer sier de har.. er ikke for hvems som helst å mappe motronic til å levvere så mye..

 

men igjen, motronic har det jo i seg, så med rette mannen som fikler så er det fullt mulig å hente ut en hel del!

 

Var jo snakk om motronic her da, ikke om hvem som mappet eller om det var org!

Svenskene henter mye hk ut av lite midler, men om det holder.....

Volvo 240 Lazer blue

 

*Volvo 940 Turbo

*Volvo 740 Turbo

*Volov 745 gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

s90r, sorry jeg missforstod deg hvist da..*tok fremdeles ikke helt hva du mente, annet enn at jeg vet at du vet bedre:)

 

 

andreas, har dyser til deg hvis du trenger det(edit, du trenger, spørsmålet er om du vil)

 

hei Ronny, hvilken type dyser er det. tenkte at jeg må opp i rundt 400cc/min viss det skal holde 3-400HK. men hørte (lars victor sa) at en god nokk chip i Motronic klarer fint de hestene jeg er ute etter.

 

men ta en titt på denne siden. http://www.volvonet.org/tpc/performance.html

 

den chipen her flytter turtall sperren fra 6400 til 7300r/min og ett ladetrykk på 1 bar. kan funke d? og de blåe dysene der virker heller ikke dumme..

 

men ska bestille råder fra den gamle b23 bloka tenkte jeg. så at de var en del tykkere enn mine råder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og chip.. kommer jo an på hvor mye du vil ha.. om det e sånn opp mot 300hk trenger du 3" lmm fra en stor bmw, som du bytter innmaten i, store dyser, og en hjerne som er mappa om.. les om dette på turboperformanceclub.com , er flere der som mekker motronic

 

jaja sier noe der... men hvordan går det me din bil? hører at du har en del planer med den og.:race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår