Kong-Erik J Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Han kan jo også si at siden han har mistet lappen så planla han å selge bilen. Hvis man ser på bilde at han sitter som pasasjer så kan han si han ikke vet hvem han som kjører er. Bare en fyr som kom for å prøvekjøre. Men uansett så kjønner jeg ikke hvorfor du skal gidde å bruke tid på å komme deg unna når dere 1: har kjørt for fort. 2: Ikke du som kjører. Gi bota til kompissen din når du får den i posten og la han fikse problemet HAN har foråsaket. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Gi bota til kompissen din når du får den i posten og la han fikse problemet HAN har foråsaket. Er faktisk ikke verre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sant det , men liker ikke polisvin så må gjøre det vanskelig for dem. kjipt for kompisen min han vasser ikke i penger for tiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lavamakt Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sant det , men liker ikke polisvin så må gjøre det vanskelig for dem. kjipt for kompisen min han vasser ikke i penger for tiden! Så voksent:hvaskjera Det er vel stort sett snille politifolk ute å går. Noen unntak er det jo, men det høres ut som du syns alle politi er noen rasshøl? Det er vel heller reglene og bøtesatsene det er noe galt med, enn politiet. Siter 2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X] 1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X] 1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hadde det vært politiet som fikk pengene så hadde det vel vært greit. Nei hadde vært festlig om noen kunne gitt tilbakemelding på hvordan det var å "sno seg unna". Det at man har kjørt for fort eller ikke er irrelevant personlig sett når man tenker på å prøve å slippe å betale. Samfunnsmessig sett er det ikke bra. Men det er en annen diskusjon. Poenget er uansett om fyren har lært eller ikke.... hvis det teoretisk sett hadde holdt med at han blei skremt så er det ingen grunn til at han skulle måtte betale i tillegg.. Men men... lykke til, samme hvilken utvei dere velger =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 tilleggsinfo: når atk sender bildet til politiet for identifisering så skal pasasjerer være sladdet i hennhold til datatilsynets regler! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi_s3 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Så voksent:hvaskjera Det er vel stort sett snille politifolk ute å går. Noen unntak er det jo, men det høres ut som du syns alle politi er noen rasshøl? Det er vel heller reglene og bøtesatsene det er noe galt med, enn politiet. ja det har du helt rett i, du er vel ikke tilfeldigvis snut? (er ut) :anger: liker dem ikke.. dem har ikke gjort meg noe godt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg