Gå til innhold

Erfaring med Veng eksos/karroseri

Ranger emnet

mistercartman

Anbefalte innlegg

Var innom og handla hos Veng i Gladengveien i Oslo. Lenge siden jeg har vært såååå fornøyd med en butikk! Alt gikk forholdsvis fort, og selv om de bare er et par stykker som jobber i ekspedisjonen og man kan risikere litt kø, er det absolutt verd det!

Hyggelig betjening, meget hyggelige priser! Fikk original eksos fra kat og bakover for 1800,- + rabatt fordi jeg måtte vente et par minutter mens han fant det fram !?

Fikk hele greia inkl. monteringssett og pakninger for 1500,-

Det må da være jævlig billig for originalt anlegg (fra Bosal).

Har venner som har handla karosserideler der også, og de har vært fornøyd med både pris og service.

Veng: 69 19 54 00 ( tlf. for bestilling til hovedkontor tror jeg)

eller http://www.veng.no

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazda forhandleren i lillestrøm (nygaard bil) skulle ha ca 1650 for helt originalt anlegg til 626'en min ('96)..

synes det var hyggelig pris fra merkeverksted jeg da.. montering tar jeg vel selv når jeg får råd til å kjøpe anlegget.. :)

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når det gjelder plåt kommer det ann på hva du skal ha..jeg har kjøpt kanaler der..det er ok..men forskjermer kjøper jeg aldri..passformen var helt ræva..i allefall på 240.. alt annet dem har er vel helt ok greier...

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider