dinge Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 tok frem denne igjen jeg,siden jeg skal innå godkjenne min med dette. Men Problemet mitt er at jeg mangler papirer på supersport gewinden min. hvor får jeg lastet det ned? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Dette her kommer helt ann på hvem man møter.. tror jeg hadde litt flaks! Ringte å bestilte time på Gjøvik.. Spurte hva jeg trengte av papirer ; "du trenger kun tüv papirer på senkesettet, man kommer langt med det" Fikk faktisk godkjent bilen uten 4 hjulskontroll og lyktekontroll. bilen var vel egentlig for lav også. Men kommer helt ann på hvem man møter på. En som var foran meg i kø'en fikk noen som var veldig strenge, sleit fortsatt etter jeg var ferdig med å få godkjent settet. :blunk: Siter - 1995 VW "Cult Golf" :) x 1986 VW Golf 2 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 tok frem denne igjen jeg,siden jeg skal innå godkjenne min med dette.Men Problemet mitt er at jeg mangler papirer på supersport gewinden min. hvor får jeg lastet det ned? Da må du vel enten spørre noen om de kan kopiere papirene til deg, eller du kan sende mail til supersport og høre om de kan sende deg nye? sales@supersport.de Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg