Gå til innhold

Trenger stereotips

Ranger emnet


trojanhorse

Anbefalte innlegg

Før fikk man noe som het Van Gogh som nå er blitt erstatet av Rfw. Det er konge element. (Har riktig nok bare hørt Gogh.)

Fåes hos Installbay.no

Er vel det elementet pr dags dato jeg kan med hånda på hjertet si at passer til ditt behov.

Eller så er det mye annet digg ute å går. F.eks Re + JL + Hertz!? + + +

Sjekk ut morel.no Installbay.no engenaudio.com f.eks

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kabler og div. installasjonsmateriell kommer på minst 1000 kr. Batterier ala Odyssey, Optima, Kinetik kommer vel på fra kr. 2-2500,- og oppover, avhengig av hva slags størrelse du trenger/har plass til.

 

Til rock kan jeg anbefale Hertz Space K8L. Grom lyd med en masse trøkk der man vil ha det, samtidig som det er detaljert og ikke skjærer i ørene. Midbass er gøy :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter MINE ører synes jeg rock får en skikkelig kul "snert" på systemer som ikke har en skarp kang. DLS, Morel e.t.c. har ikke så skarp lydkarakter. Merk at dette er etter MINE ører, så jeg anbefaler deg å finne noen som kan gi deg en demo.

 

IKKE gå etter første og beste når du skal velge høyttalere. Jeg husker jeg brukte meget lang tid når jeg skulle ha meg frontsett.

 

Lykke til a :)

Mvh Tony

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

jeg er på utkikk etter litt stereo til bilen min.

tenker da på frontsystem og basskasse med ihvertfall 2x 12" baki.

 

Noen her som har noen stalltips om hva som er bra?

evt hvor man får kjøpt dette til en bra pris?

 

budsjett ca 15000,-

 

Heisann.

 

Hva har du av forsterker(e) ?

 

Vi som var nedover til EM finalen i bilstereo fikk med oss endel runder med AC/DC fra demobilene til Hertz. De brukte det dyreste oppsettet men hvis man ser på Hertz MLK 165 så er det ett sett med den dyreste midbassen og diskanten fra Space settet (det som er anbefalt over her)

 

Hva som passer av basselementer kommer helt ann på hvordan forsterker som skal drive dette.

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må ha forsterker også, Men det burde vel kanskje ikke være så ille dyrt å få tak i?

er ikke krise om det blir over 15000,-

men ihvertfall ikke mer en 20000,- da et taket nådd.

 

Raskt forum dette, tok ikke lang tid før man fikk svar :race

 

Ta deg en tur innom i Haslevangen 47, på Økern. Har ganske mye du kan velge i mellom inne, så detta løser vi. I morra kveld, f.eks er det "gjør det selv kveld" her. Så da er vi på plass utover kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg ha anbefalt større PA-elementer :)

Droppet litt dypbass og sluppet unna med lite kassevolum.

Digg med "midbass"-trøkket man får med store elementer :D

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår