titus41 Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 den 10 januar har jeg blitt fratatt en del bilsterio !!!! bilen var låst og alt var okai .. kom tilbake til bilen og alt var borte:( med alarm og greier.. tenkte dere som er såppas intreserte i bilstereo kunne hjelpe meg hvis dere ser dette blir lagt ut på finn.no eller andre steder bilstereo som ble stjålet var Soundstream picasso 2000D monoblok Soundstream Tarantulla SST.6.9 Cerwin Vega 2 12" gammle typen med den røde ringen her er et bilde av den ! og et til Pioneer PREMIER DEH-P780MP og evus kabler :( hvis det er noen som ser at kassen min er på salg eller forsterkern lignende er på salg så send meg en pm straks :) Mvh Andreas Johansen Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg skal holde utkikk, den kassen der er lett å kjenne igjen hvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 kjipe greier skal si ifra om jeg ser noe av utstyret til salgs noen plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Ikke bra :deng Får vel bare krysse fingrene og holde ører åpne =/ Nesten så jeg løper ut i bilen og risser inn no kjennetegn i forsterkeren min Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lundberg Performance Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 faen ta de som stjeler ass!!! skikkelig kjedelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette var sure greier Titus:( Håper alt kommer tilbake til deg i like bra stand som da det ble stjålet. Skal holde øre og øyne åpne.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Dette suger balle! Ah, blir litt paff jeg, når folk gjør slikt. Og det anlegget der som så så flott ut og :(. Men hvordan står det til med bilen da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Detta er kjipe greier ja, men kablene? kan jo bare ha vært noe småtteri det da. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 til og med skrudd ut 6*9!!? stod bilen på em litt øde plass? parkerer konsekvent blandt masse biler og helst hvor folk kan se den(selvf. ikke alltid det er mulig men..) Følger med på finn.no osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegardrs Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 off,, dette er skremmende, glad du sier i fra, minner oss andre på at vi må være forsiktige. skal si i fra vist jeg ser no, satser på du finner det igjen Siter Biler nå: Volvo 740 turbo og MB C180 Anlegg: DD 9515, DD 2510, DD M3, Hifonics Brutus 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har du alarm på bilen viser du kviteringen på stereon til forsikrings selskape å får erstattning på det. Det fikk jeg når min stereo ble stjålet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 heisann bilen står på et verksted der min onkel jobber.. var og tittet på bilen i dag og lurte på åssen det sto til.. kom tilbake igjen etter en liten matpause så var det meste borte.. 6x9 var ikke skrudd fast heller :( kablene er enkelt og greit røska ut av spillern og diverse ser ikke pent ut. tror heller ikke jeg kommer til å igjen penger fra forsikrings selskapet :( JA det er sinnsykt teit av folk å ta ting .. jeg har jobbet og slitt for å få spart opp til dette så kommer det en slapp boms og aner faktisk ikke hva Soundstream eller nesten høyttalere er også tar dem det .. sykt undødvendig..., Noen ganger skulle jeg ønske at jeg kunne ha alle dører og vinduer åpent i bilen en uke og alt var der som jeg forlot det det hadde vært deilig :) Vi får se hva som skjer blir iallefall ikke noe bilstereo på meg på LEEENGEEE framover :( skulle akkurat til å bygge ut anlegget også. men blir ikke lett uten det men har spart til og fått som nå er borte hehe. Ser dere noe lignende på finn eller noen steder så ta kontakt :) subkassa er lett å gjennkjenne men den er uten cv logoen (Y) Takk for svar BF venner :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Fy fan for noe dritt, gikk ikke alarmen av da? Håper du finner det igjen.. Skal se etter det. Siter 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Alarmen var tatt av under fiksinga på bilen utrolig teit spør man meg men iallefall dem måtte gjøre det vist nokk.. og får ikke noe forsikring på den uannsett når ikke alarmen er på.. så må nok få kjøpt meg ny bagsje lås til døra. og til e30 på sånne deler så må man ut med 300 kroner som fort blir mye unødvendig og veldig surt for meg akkurat nå ! men da vet jeg iallefall at jeg skal skaffe meg et alarm system med eget batteri er det noen som har noen forslag til sykkttt brae alarmer til min bil?? har sjekka noe på megabillig.com noen som virker veldig råe der og .. med biiper på 3km så får man vite i lomma at det skjer noe med bilen for meg er sånnt veldig kjekkt.. Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 en alarm er dessverre totalt nytte/verdiløs for de som vet hvordan den fungerer. de fleste er veldig lette å koble ut om man kjenner til svakhetene... :( håper du finner det igjen i allefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg