Limkork Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1356876 Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 oh, denne var feit! noe annet i veien med den bortsett fra dørene? km.stand? lenge siden den ble lakket? rust? og motor er godkjent hos BT og når var den EU godkjent? har du forresten noen bilder av interiøret? denne så meget aktuell ut, einser er alltid fett.. må få solgt unna bimmern, så har jeg cash. :) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Km er på 235-45 tror jeg forrige eier sa, det er byttet spedo skjønner du. Den ble lakkert for en god stund siden , disse bildene er fra eieren før han jeg kjøpte bilen av. Så lakken er superb. Og som sagt i annonsen så er det ikke noe rust som jeg kan se, bare litt småting her og der. Den er rustsveiset. Ja alt skal være godkjent og iorden. Forrige eier fikk bilen EU godkjent 1 eller 2 dager før jeg overtok bilen så det er iorden. Det er forresten satt på ventlierte skivebremser bak. Glemte å nevne det. Kan få ordnet bilder av interiøret i morgen. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Og ja, einser er drit fett. Sitter her nesten med en tåre i øyekroken fordi den må bort. Men økonomien tilsier at jeg må belage meg på føttene en stund framover. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe, skjønner.. hvor lenge er det du har hatt den da? og når var den godkjent? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 jeg kjøpte den 1 eller 2 november tror jeg. så den ble den godkjent ca 1 uke etter det Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 det er jo smooth :) noen andre plager med den? hvor lav er den på bildene, er det med 75mm senk? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Nei ingen andre plager en to knæsh gule dører. Og jeg vet faktisk ikke hvor lav den er på bildene, men det kan jeg finne ut. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hva av felger og slikt følger bilen, siden du skrev at de på bildene ikke følger med, bare stål? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hvitlakerte golf3 stål ja, ser egentlig ikke så værst ut, skal få tatt noen bilder av interiøret og bilen i morgen. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 fikk du tatt noen bilder i dag? har forresten sendt deg en PM Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Her er dem da, og som man kan se så mangler det en bit midt i midtkonsollen, men jeg jobber med saken for å få det plass. Bilen er litt skitten, men you get the point. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 stilig.. siden du har bytta dørene, så regner jeg med at du ikke har koblet til sent.låsen og alarmen? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 nei sentrallåsen er ikke koblet til, tenkte jeg ikke skulle gjøre det før jeg fikk lakkert dørene. men det ikke no stress å koble det opp igjen, men alarmen er aktivert. Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 *bump* Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg