Gå til innhold

de har sikkert sin fulle rett, men sykt er det!

Ranger emnet

Keltern

Anbefalte innlegg

Fikk min første bot her et par måneder før jul.. Dette var en parkeringsbot jeg fikk etter å ha parkert på besøksparkeringen til kirken som ligger like rundt hjørnet her, pga at de parkeringsområdene som vi beboerene på Gjøvik Studenthjem liksom skal parkere på, var fulle! (geez, what a shock..) Denne boten var på 500,-

Jeg hadde ikke penger til å betale denne boten med, og tenkte uansett jeg skulle vente å se om det kom noe purring, slik at jeg kunne få avkreftet den lille mistanken jeg hadde om at den var fake! SÅ, i midten av desember kommer jo da selvsagt purringen, også da men purregebyr (noe jeg trodde kom til å være på 50-100,-) Men hva er det jeg ser????

Totalt måtte jeg betale 750,- på denne dritten, har denne etaten virkelig så fritt fram med å legge til så høye gebyrer som de vil?

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk! Hehe! Har vært veldig klar over at norge egentlig er et bedritent land.. Rik stat, som påstår at norge er et rikt land.. lol

Er jo rimelig kjipt bare det å ha bildilla her i norge, men er jo samme greia hele veien har jeg forstått.. man slipper ALDRI unna avgiftene!

'90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet

1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal alle klage på staten, uansett hvilken sak det er?

Trådstarter parkerte bevisst feil, unnlot å betale boten innen fristen, og får svi for det. Det er da akkurat slik det skal være!

Kjipt for deg Keltern, men du burde enten lånt deg de pengene, evt hørt med selskapet om du kunne få en utsettelse.

Men du er jo en liten luring så... ;)

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være for OT, men ikke si at det ikke er noe i veien med staten!! Sammenlikn f.eks. avgiftsopplegget i Norge med Sverige!! En Audi Q7 koster 400-500 k i Sverige, mens i Norge koster den over en mill! Det er som Keltern sier. Det er dyrt og ha bilinteresse i Norge!

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider