Gå til innhold

Nismo-s13: Nissan 200sx s13 prosjekt

Ranger emnet

Nismo-s13

Anbefalte innlegg

da har jeg funnet fram glasfiber og polyester!!!

sørger for at jeg får ei styling som ingen andre har:)

Starta med bakfangeren, likte ikke at jeg måtte ha sånn stort skilt, kappa å støpte!

29042007554.jpg

andre siden måtte også til pers!

29042007555.jpg

måtte støpe igjen tomrommet også!:)

30042007556.jpg

likte heller ikke de firkanta blinklysa jeg måtte ha foran.. var nesten umulig å få tak i også!

så laga form av org fangeren:

03052007560.jpg

støpte så en kopi av formen jeg lagde, og støpte den fast i styling fronten, etter å ha gått amokk på den med vinkelsliper:P

04052007561.jpg

--Proud 200sx s13 owner--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fett at du støper om og greier! Det er jo så mange andre som har det kitet, så det er fett å ikke være prikk lik alle de andre. Det ser jo ut som det blir bedre enn før du starta.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir mere og mere oppgitt på sugekopp må jeg si.. mr negativ.. rart han ikke har noe å komme med i en av mine tråder..

men du må skjønne at 250hk er mere en nok til å more seg på bane..

hadde bmw'en på rudskogen for litt siden storkoste meg. og det var med 150hk.. fikk det til å gå sidlengs også jeg med 150 hk.. jeg har ingen fancy diff eller noe annet å skryte av.. bare masse kjøre glede jeg liker å dele med bilen min. hadde foresten ikke dårlig dekk bak heller... :P men bare ta deg en tur på bane.. ikke dra på noen av de store treffene gatebil og sånn men heller et lite lokalt treff.. da får du kjørt mot biler som er helt vanlige.. sånne som meg og deg ;) bare prøv det... du kommer til å like det

HILSEN MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sugekopp kan bare gå å suge.. ja.. skal ikke si mer..

ja, hadde muligheten til å være med på lånke her om dagen.. men ble ikke til at jeg dro.. skal på Våler til helga, men da er det gatebil, og da ser jeg heller på;) Haster ikke å få prøvd den på bane:P får testet den nok her jeg bor;)

--Proud 200sx s13 owner--

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...
  • 1 year later...