Gå til innhold

Nismo-s13: Nissan 200sx s13 prosjekt

Ranger emnet

Nismo-s13

Anbefalte innlegg

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror det blr bra med stylinga. bare du gjør det like rått ellers på bilen. Så det ikke blir sånn sinnsyk styling, men bed små hjul. Den må være like gjennomført overalt er vel egentlig poenget mitt.

''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.''

Min lillesøster på 7 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Er egentlig ikke noe glad i s13, men fy fasan, denna kan bli rå!:phatyo

hmmm..

Hvorfor lyve? Hvorfor ikke bare fortelle han rett ut at du heller er oppgitt som faen over at han bygger en wabbabe bil som ikke kommer til å brukes til en dritt?! Det er MANGE! rå s13 man kan finne på norske forum, til og med her på BF. Der har du aldri komentert at bilene er råe.

mens her hvor bilen er ORIGINAL og praktisk talt ikke gjort en dritt med, kan det plutselig bli helt verst...

Det trukke jeg i grunn. Jeg tror denne bilen kommer til å bli påkosta halvveis i ting å tang han egentlig ikke har bruk for.

For meg virker dette som en typisk Bytte popoff, på med vinge og opp med turbotrykket trim prosjekt. så får vi se da h vor langt det strekker seg.

Jeg selv liker ikke S13 men hittil vil jeg si at bilen er like ubrukelig som 90% andre jeg har sett:)

Hold meg oppdatert

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm..

Hvorfor lyve? Hvorfor ikke bare fortelle han rett ut at du heller er oppgitt som faen over at han bygger en wabbabe bil som ikke kommer til å brukes til en dritt?! Det er MANGE! rå s13 man kan finne på norske forum, til og med her på BF. Der har du aldri komentert at bilene er råe.

mens her hvor bilen er ORIGINAL og praktisk talt ikke gjort en dritt med, kan det plutselig bli helt verst...

Det trukke jeg i grunn. Jeg tror denne bilen kommer til å bli påkosta halvveis i ting å tang han egentlig ikke har bruk for.

For meg virker dette som en typisk Bytte popoff, på med vinge og opp med turbotrykket trim prosjekt. så får vi se da h vor langt det strekker seg.

Jeg selv liker ikke S13 men hittil vil jeg si at bilen er like ubrukelig som 90% andre jeg har sett:)

Hold meg oppdatert

Jeg har hittil ennå ikke lest ett positivt innlegg fra deg?

Han er jo i startfasen med ett prosjekt! Vedder på at detta kan bli rimelig heftig når han får gjort noe med den, planene virker veldig bra!

Stå på! Digger 200sx, så skal følge med! :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent pent :) liker 200sx s13 veldig godt :) i allefall med et lite kit på :) med 270hk så tenker jeg den dytter ganske så bra :D

Stå på, og vis de som er så negativ at dette faktisk blir bra :D

mvh. fremtidig s13 eier (håper jeg?) :P

Elsker bilførere som tro bilen er homofil og kjører den opp i rævva på min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider