Thon_Racing Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Svart/gult skinn interiør selges. Er 2 rifter i den ene stolen. Dem trenger en skikkelig rens Det sitter Kadett C understell på stolene. Så dette passer rett inn i kadett c. Kom med BUD. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 kan det sendes? eller hvor bor du? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Bor i sarpsborg så den blir nok billigere for deg å hente:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 okei såpass. hehe. da er det ikke SÅ langt. :) har du noen bud? hva slags pris tenkte du? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Har ingen bud foreløpig, men snakker med en på OMC forumet nå. Bud over 2000kr blir vudert. (da skal du få med dem baklampene du spurte etter;) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 å såpass dyrt. faen. hm. er det de originale? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 hehe.. er det dyrt? Har mest lyst til å beholde stolene framme,så hvis du har et svart baksete til ascona b så kan vi bytte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 neida mente lissom ikke at det er så dyrt. men litt mer enn hva jeg tenkte meg da.. stolene var fete de! har dårlig med gamle opeldeler generelt egentlig. har et hengerfeste til kadett c du kan få i bytte ;) har originale fangere men de bør jeg egentlig ha sjøl. var de baklyktene originale, og i original farge? Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Januar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Jeg har originale med original farge også har jeg originale som er sota med spray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 er de bra sota a? svarte hadde gjort deg jævlig bra på den gule kadetten Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelhans Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 seg* Siter 87' Bmw 325i Rieger Styling 79' Kadett C 65' Kadett A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg