DynaCore Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Noen hær som vet åssen oljepeilierøret er festa på audi a4? Vet ikke om det er pressa nedi, eller skrudd... Vil ikke ødelegge noe så om noen vet så rop ut=) D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torodd Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 på gamlebilen min (audi a4 1,8 1996") var det bare og dra pinnen rett opp :) Siter BMW 320ia m-teck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 familien min kjører stort sett VAG og slikt har det vært i mange år. har alltid vært bare å dra den opp når jeg har peila olje iallefall:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 Tror han mener selve røret, altså der man stikker ned peilepinnen... Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Januar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 vist faen.. står jo oljepeilierør:knock: dette vet ikke jeg da.. sikkert noen andre som vet Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Haha! Jeg kan egentlig si at jeg kan og peile oljen på ei bil, så det er ikke problemet! Stemmer det, det er røret som peilepinnen går inni... (beklager at jeg skrev feil i topic-navn) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hvis det er den plasten på toppen av røret? så er den pressa nedpå Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Åherregud, er det så vanskelig å skjønne hva jeg mener når jeg sier RØRET? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 det er 2 rør, 1 plastrør på toppen, som der igjenn sitter pressa på metall røret som går inn i blokka Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Røret er pressa. Hvis du har demontert blokka og tatt av bunnpanna kan du banke den ut fra baksiden hvis du feks bruker en dor i rett størrelse Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Røret er pressa. Hvis du har demontert blokka og tatt av bunnpanna kan du banke den ut fra baksiden hvis du feks bruker en dor i rett størrelse TAKK!!!!:phatyo Værre var det faen ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg