dalmoen Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 lurer på om noen har ettermontert orginal cruisekontroll på denne typen bil,Har orginal del men får den ikke til å virke .vet ikke hvor siste ledningen (den som har med bremsen å gjøre)skal festes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfan Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 lurer på om noen har ettermontert orginal cruisekontroll på denne typen bil,Har orginal del men får den ikke til å virke .vet ikke hvor siste ledningen (den som har med bremsen å gjøre)skal festes Jeg monterte nettop cruisekontroll på min V6 TDI,da var det en ledning som var rød og hvit,som skulle settes sammen med en rød og hvit ledning i en annen kontakt,er det denne du har til overs? Når du har montert cruisecontrollrn,må du til VW og aktivere den i styreenheten,kostet 400 for min del. Siter 2006 Passat 2,0 TDi Highline Konebil 2006 Passat 2,0 TDI R-Line 1999 Transporter 2,5 Tdi Syncro 1956 Opel Kapitan,1967 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg