luckyducky Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 kan legge ut mitt prosjekt da liksomgodt bilen er en kyosho pure ten mantis 2wd ukjent årsmodell. gammel er den ihvertfall. det som er gjort er lakkert drivaksler og diverse andre deler. og karosseriet er dekorert på nytt med pvc teip. også har jeg lagt til noen psyko piggdekk. Bilen: . Karosseriet dekkene Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Kan jo drepe folk med de piggdekka :win Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 lykke til å drifte med bakhjulstrekk;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe takker. ang dekkene KANINER OG MUS HOLD DERE UNNA. e vanskelig og drifte med bakhjulstrekk og spesielt med mekanisk fartsregulator Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 piggene er vel laga av tegnestifter de eller. hadde sånne på bayern (Bmw M3) min om vinteren funker som fy det. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har ikke prøvd de ennå får bare håpe det blir snø på skolen til å prøve. snødde som heiane igår minst 20cm med snø. men en ting er om elektronikken tåler slik skjøring med tanke på vann og greier. nytter ikke med noe ballongstyr. så lurer på om jeg skal lage til skjermer. får se hva det blir til Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 har ikke prøvd de ennå får bare håpe det blir snø på skolen til å prøve. snødde som heiane igår minst 20cm med snø. men en ting er om elektronikken tåler slik skjøring med tanke på vann og greier. nytter ikke med noe ballongstyr. så lurer på om jeg skal lage til skjermer. får se hva det blir til hadde toyotaen ute igår den ble våt men den tørket igjen og den startet. Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Lykke til å drifte med bakhjulstrekk som Spiritus Sancti sier! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luckyducky Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 takker. trening gjør mester. siste nytt er at fjæringa er skiftet ut med noen stivere noen. kjøpte de på tilbud på hobbyhuset til 35,-. neste blir og bytte ut alt av drev og låse diffen Siter UNGDOM MED STERKE MENINGER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg