VWfan Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 På VW får du kjøpt original cruisekontroll til latterlige 1074kr inkludert monteringsanvisning,latterlig billig. Monter den selv så må du gå på VW og aktivere den i hjernen.Det betalte jeg 400kr for. Lykke til.:win Siter 2006 Passat 2,0 TDi Highline Konebil 2006 Passat 2,0 TDI R-Line 1999 Transporter 2,5 Tdi Syncro 1956 Opel Kapitan,1967 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Jeg har cruisekontroll på min -97 mod 1.8. Men den virker bare av og til. Sikkert dårlig kontakt en eller annen plass. Men jeg synes kjøringen blir veldig nykkete med cruisekontrollen innkoblet. (Har ikke automatgir) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ehm... Fungerer dette også på en 2E maskin? Dette er en 93 modell Passat. Samme maskin ble også brukt på faceliften. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ehm... Fungerer dette også på en 2E maskin?Dette er en 93 modell Passat. Samme maskin ble også brukt på faceliften. nei nei.. hehe! Dette er på nye passater. Bare biler med E-Gas som dette virker på på 88-96 modellen er det vakummstyrt cruisekontroll med egen styreenhet og ledningsnett. på de nye er alt av el lagt opp , bare å bytte bryteren ved siden av rattet.. og kode om hjernen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg