turbokano Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 ikke lenge igjen nå:D quattroen har akkurat fått ny toppakning og er klar for en ny vinter med pisk.la snøen komme:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 kom du deg på streetmeeten du eller? møtte deg sikkert hvis det:) stod å prata lenge med yahn, golfnos og litt med viper:) vi må få arrangert en "slæddekveld" på en fin parkeringsplass :) men føler det er litt for mange lyktestolper på senteret på vinteren:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 hmm.å tid da? okei! turer oppover dalen som er morro:D slippe purken som ligger å jakter bak buskene. lyktestolpene kan komme fort ja:( Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 26, 2007 Rapporter Share Skrevet November 26, 2007 når? jeg nesten med anytime:) så sant jeg ikke tjener gode penger påå jobbe:) men er det snø oppover i dalen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 vi må få arrangert en "slæddekveld" på en fin parkeringsplass :) men føler det er litt for mange lyktestolper på senteret på vinteren:( Parkeringsplass er kjedelig, må innover i dalen som kano sier. Iveland har mye bra veier :D Stolpene i parken er jo knall, jo flere hinder, jo gøyere. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 for min del er jo flere hinder, jo flere bulker i bilen... ser en del biler som kjører i byen med snø på taket i dag! HVOR ER DET SNØ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Var ikke borti en ting i fjor vinter så går jo greit:P tror du må ganske høyt før det er no snø,vet ikke hvor desverre.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 syns bare det er litt mystisk når biler har kommet seg ned hit fra langt der opp med snø:) gir meg en liten tro om at det faktisk ikke kan være så altfor langt:) er vel kanskje blitt noe i dag? regnte litt på jobb.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Fikk sladdet litt på lørdag. :D På mosby.. :) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 snøen er vel borte igjen der nå ovlov? må du mye lenger oppover for å finne snø? øvrebø? iveland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 snøen er vel borte igjen der nå ovlov?må du mye lenger oppover for å finne snø? øvrebø? iveland? Var føre på Iveland i helga. Var oppe en tur på tirsdag med en kammerat, jævlig glatt og masse is. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 noen som vil oppover i helga? hvis det er føre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 var føre på Iveland i går kveld,natt:D morro med vinterens første test tur på snø,må ha noen små justeringer på quattroen før den er helt i form. så tvilsomt ut da det regna helt til bunnen av bakken du svinger opp mot iveland fra vennesla sida.men jammen meg var det no snø å kose seg på oppover der:) Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Høres ut som om Integralen må få strukket litt på beina snart. Om det bare blir tid til det da... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Føret var helt topp på fredag, selv om bilen måtte bøte med litt metall. :( Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg