Gå til innhold

Sladdeføre? Kr.sand og omegn!

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

Sladdeføre i narvik er helt topp for tia

kappe dæ opp me lappkniven min og lage søringskav av dæ...

Bakdelen (!) er at du må dele lugar med Sugekopp. Varighet? Tja, skal vi si ut 2008 omtrent? Eller.. det er jo snart jul...:crazysant:

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

ja, da har jeg en liten rapport å komme med!

sladdeføre i parken begynner å bli særdeles BRA:D

har vært bra oppmøte på vår secret location i sørlandsparken:)

begynner å bli en del biler der om kveldene!

location: T.O Slettebø`s lagerbygg vis a vis glattkjøringsbana!

bare til å møte opp folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg får tid :s Integralen fusker og harker av en eller annen grunn, og jeg har snaut nok hatt tid til å tenke på den i det siste, langt mindre feilsøke. For ikke å snakke om min diagnose som "mekanisk tilbakestående" :D

Håper på å få tid til den rett etter nyttår, jeg kjøpte den jo tross alt hovedsaklig for vinterbruk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært fett med en integrale der oppe:D istedenfor sletne sierraer og 240er... går det galt, er det en hilux som pleier å være der som gjerne drar deg opp av grøfta:D

mekanisk tilbakestående ja:( kjenner det symptomet der.

verksted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

travparken duger ikke for fem flate øre. derimot parkeringsplassen ved sørlandshallen, noe glatt med rein is på midten.

småveiene innover smiths auto, oras, lindab og innover mot volvo mekaniske der... er mange glatte småkryss som er gøy å hive rumpa i.

men som sagt! BRA oppmøte på T.O Slettebø stort sett hver kveld. var en gjeng der i dag og på en 8-10biler. ekke så ille det.

var i alle fall nok folk til å få bilen opp av grøfta etter på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns nå det var ganske glatt hvis det er det du tenkte på turbo:)

men piggene mine la meg merke til var borte:( hvis det er det jeg mener:)

kjør en tur oppom å sjekk livet om kveldene vel, skader ikke å ta seg en tur etter julehandelen på senteret:D

ser man en rød 240 med LOVE skilt i frontruta så kom å hils på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider