Skody Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 Sladdeføre i narvik er helt topp for tia kappe dæ opp me lappkniven min og lage søringskav av dæ... Bakdelen (!) er at du må dele lugar med Sugekopp. Varighet? Tja, skal vi si ut 2008 omtrent? Eller.. det er jo snart jul...:crazysant: Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2007 takk skody:) OT: noen som har vært ute i helga? rapport/bilder/film mottas med takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 ja, da har jeg en liten rapport å komme med! sladdeføre i parken begynner å bli særdeles BRA:D har vært bra oppmøte på vår secret location i sørlandsparken:) begynner å bli en del biler der om kveldene! location: T.O Slettebø`s lagerbygg vis a vis glattkjøringsbana! bare til å møte opp folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Det var pinadø ganske secret ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 ja ikke sant:D haha.. regner med du tar en tur opp epifant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Vet ikke om jeg får tid :s Integralen fusker og harker av en eller annen grunn, og jeg har snaut nok hatt tid til å tenke på den i det siste, langt mindre feilsøke. For ikke å snakke om min diagnose som "mekanisk tilbakestående" :D Håper på å få tid til den rett etter nyttår, jeg kjøpte den jo tross alt hovedsaklig for vinterbruk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 hadde vært fett med en integrale der oppe:D istedenfor sletne sierraer og 240er... går det galt, er det en hilux som pleier å være der som gjerne drar deg opp av grøfta:D mekanisk tilbakestående ja:( kjenner det symptomet der. verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Er fremdeles på sommerhjul, og det er jaffal ikke glatt nok på trav-parkeringa (var oppe på lørdag).. Hovedveien som er full av sleipt salt, begynner derimot å få noen ganske artige rundkjøringer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 travparken duger ikke for fem flate øre. derimot parkeringsplassen ved sørlandshallen, noe glatt med rein is på midten. småveiene innover smiths auto, oras, lindab og innover mot volvo mekaniske der... er mange glatte småkryss som er gøy å hive rumpa i. men som sagt! BRA oppmøte på T.O Slettebø stort sett hver kveld. var en gjeng der i dag og på en 8-10biler. ekke så ille det. var i alle fall nok folk til å få bilen opp av grøfta etter på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 rim? nei det duger ikke.ikke no gunstig å ryke ut heller da:P får vente litt til på no snø,bør jo komme noe snart nå:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 syns nå det var ganske glatt hvis det er det du tenkte på turbo:) men piggene mine la meg merke til var borte:( hvis det er det jeg mener:) kjør en tur oppom å sjekk livet om kveldene vel, skader ikke å ta seg en tur etter julehandelen på senteret:D ser man en rød 240 med LOVE skilt i frontruta så kom å hils på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 hehe,var faktisk ganske glatt med slettebø,vanner de ansatte der for å få sladdeføre?:P tar en tur utover i kveld å kikker litt Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 skuffende i kveld altså! virka som de ansatte hadde salta i dag:( gikk hjem etter en røyk bare... klarte jo ikke ligge over hele kortsia ei gang. bil kjører du turbokano? ikke den audien vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 skuffende i kveld altså! virka som de ansatte hadde salta i dag:( gikk hjem etter en røyk bare... klarte jo ikke ligge over hele kortsia ei gang. bil kjører du turbokano? ikke den audien vel? ikke alt utpå der virka helt stabilt:P kjører den sorte 90 Quattroen. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2007 hehe, enig med at det var dårlig føre eller:)? du så vel 940en og 240en? røde er min:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg