Gjest sicarlse Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 yess. da kom mildværet! skal visst være ei uke med regn, helvette og m ildvær... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 hehe,var faktisk ganske glatt med slettebø,vanner de ansatte der for å få sladdeføre?:Ptar en tur utover i kveld å kikker litt Nei, vi vasker bilene våre der. Kjør forsiktig gutter. :win Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 haha... derfor ja! for det er valdig glatt der til tider:) tenkte det var for dritt, sånn at dere kanskje kom på jobb en dag og kunne le godt av en bil i grøfta:) vi kjører jo ikke forsiktig, mtp vår egen bil og sikkerhet... men legger den ikek akkurat breit hvis det står biler parkert der:) eneste som er i faresonen er den forbanna hengeren, og den palla med et bur på:( kan du være vennlig å flytte denne? haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 hadde vært fett med en integrale der oppe:D istedenfor sletne sierraer og 240er... går det galt, er det en hilux som pleier å være der som gjerne drar deg opp av grøfta:D mekanisk tilbakestående ja:( kjenner det symptomet der. verksted? De som vet nok om den har ikke så lyst til å ta jobben (sitat Tommy Christensen/TC Motor som har hatt 2 stk. selv: "jeg er egentlig for glad i huden på fingrene til å si ja..."), og de som ikke vet noe om den vil jeg ikke sette den bort til. Et verksted i Søgne presterte å ta en bremseslange i fjor når de tok 4-hjulskontroll. Jeg klarer ikke å se for meg hvordan de klarte det selv om jeg prøver engang... Nå er den uansett flyttet fra Krsand, så forhåpentligvis blir det litt futt snart. Har fått ny originalchip i posten, så får vi se om problemenene skyldes "datatrøbbel" eller om det er noe annet.... Her oppe er det ihvertfall snø og glatt så det rekker, så jeg er småsugen på en liten tur. Hvordan står det til på Sørlandet? Fremdeles bart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 msse snø i birkeland..ble observet en del volvoer på skråss..men scarlise var opptatt med gitar hero..talentløst spør du meg ;) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 æsj! quattroen står parkert..,må få vist den til eu etter jeg får fiksa en del.blei stoppa av ei mindre hyggelig politidame her om dagen:P klarte i det minste å unngå at de tok skilta. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 en kompis blei og stoppa, med audi 80en.... den blei avskilta på stedet... sabla kjipt. kjøpte seg bmw e34 stasjonsvogn.. retthjulstrekk i alle fall:D gidd å grin pacecar:D guitar hero er sjef:D men burde vært en tur ja... kanskje vurdere å skaffe deg en vinterbil du og geir:D @ epifant: sa du det var snø "oppe" i mandal? hvor da? turbokano: det jeg så av bilen din på slettebø, den virka ikke så skabbete da! hva var galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 en kompis blei og stoppa, med audi 80en.... den blei avskilta på stedet... sabla kjipt. kjøpte seg bmw e34 stasjonsvogn.. retthjulstrekk i alle fall:D gidd å grin pacecar:D guitar hero er sjef:D men burde vært en tur ja... kanskje vurdere å skaffe deg en vinterbil du og geir:D @ epifant: sa du det var snø "oppe" i mandal? hvor da? turbokano: det jeg så av bilen din på slettebø, den virka ikke så skabbete da! hva var galt? litt diverse som må gjøres,er stort sett gjort på en kveld.no br.rør.hjulager, bremser, no lys og litt småplukk,ikke noe så veldig,men så er det det med å finne tida til å gjøre det.. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 gidd å grin pacecar:D guitar hero er sjef:D men burde vært en tur ja... kanskje vurdere å skaffe deg en vinterbil du og geir:D :angry: så jekker du deg to hakk ellers går du på en smell :titties: jeg får se om det blir vinter bil..gidder ikke hive for mye ut av vindue..skal ha noe morro etterhvert..:chevy Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 høres fint ut det pacecar:) nei, man må prioritere som du sier... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 ja men tid skal vi opp å herje i snøen med volvoen din a. :drive2 ..kan kjøre jeg di pingle :assman Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 å jasså... du begynner å bli tøff nå pacecar! hørte noe "rykter" om at du skaffa deg drittbil i dag? hmm... ser ut som vi må opp en tur å slenge rævva litt på birkeland! noen som vil være med her inne eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2007 å jasså... du begynner å bli tøff nå pacecar! hørte noe "rykter" om at du skaffa deg drittbil i dag? hmm... ser ut som vi må opp en tur å slenge rævva litt på birkeland! noen som vil være med her inne eller? :ratatatat her ble det vinge bil haha..så bare å se i speilet ettter en noe uvanlig vingebil lol haha Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 ja gratulerer med VINGEBIL pacecar:) makan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Snø? :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg