Gå til innhold

Sladdeføre? Kr.sand og omegn!

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

haha... derfor ja! for det er valdig glatt der til tider:)

tenkte det var for dritt, sånn at dere kanskje kom på jobb en dag og kunne le godt av en bil i grøfta:)

vi kjører jo ikke forsiktig, mtp vår egen bil og sikkerhet...

men legger den ikek akkurat breit hvis det står biler parkert der:)

eneste som er i faresonen er den forbanna hengeren, og den palla med et bur på:(

kan du være vennlig å flytte denne?

haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde vært fett med en integrale der oppe:D istedenfor sletne sierraer og 240er... går det galt, er det en hilux som pleier å være der som gjerne drar deg opp av grøfta:D

mekanisk tilbakestående ja:( kjenner det symptomet der.

verksted?

De som vet nok om den har ikke så lyst til å ta jobben (sitat Tommy Christensen/TC Motor som har hatt 2 stk. selv: "jeg er egentlig for glad i huden på fingrene til å si ja..."), og de som ikke vet noe om den vil jeg ikke sette den bort til. Et verksted i Søgne presterte å ta en bremseslange i fjor når de tok 4-hjulskontroll. Jeg klarer ikke å se for meg hvordan de klarte det selv om jeg prøver engang...

Nå er den uansett flyttet fra Krsand, så forhåpentligvis blir det litt futt snart. Har fått ny originalchip i posten, så får vi se om problemenene skyldes "datatrøbbel" eller om det er noe annet....

Her oppe er det ihvertfall snø og glatt så det rekker, så jeg er småsugen på en liten tur. Hvordan står det til på Sørlandet? Fremdeles bart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis blei og stoppa, med audi 80en.... den blei avskilta på stedet... sabla kjipt. kjøpte seg bmw e34 stasjonsvogn.. retthjulstrekk i alle fall:D

gidd å grin pacecar:D guitar hero er sjef:D

men burde vært en tur ja... kanskje vurdere å skaffe deg en vinterbil du og geir:D

@ epifant: sa du det var snø "oppe" i mandal? hvor da?

turbokano: det jeg så av bilen din på slettebø, den virka ikke så skabbete da! hva var galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en kompis blei og stoppa, med audi 80en.... den blei avskilta på stedet... sabla kjipt. kjøpte seg bmw e34 stasjonsvogn.. retthjulstrekk i alle fall:D

men burde vært en tur ja... kanskje vurdere å skaffe deg en vinterbil du og geir:D

@ epifant: sa du det var snø "oppe" i mandal? hvor da?

turbokano: det jeg så av bilen din på slettebø, den virka ikke så skabbete da! hva var galt?

litt diverse som må gjøres,er stort sett gjort på en kveld.no br.rør.hjulager, bremser, no lys og litt småplukk,ikke noe så veldig,men så er det det med å finne tida til å gjøre det..

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:angry: så jekker du deg to hakk ellers går du på en smell :titties: jeg får se om det blir vinter bil..gidder ikke hive for mye ut av vindue..skal ha noe morro etterhvert..:chevy

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jasså... du begynner å bli tøff nå pacecar!

hørte noe "rykter" om at du skaffa deg drittbil i dag? hmm...

ser ut som vi må opp en tur å slenge rævva litt på birkeland!

noen som vil være med her inne eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å jasså... du begynner å bli tøff nå pacecar!

hørte noe "rykter" om at du skaffa deg drittbil i dag? hmm...

ser ut som vi må opp en tur å slenge rævva litt på birkeland!

noen som vil være med her inne eller?

:ratatatat her ble det vinge bil haha..så bare å se i speilet ettter en noe uvanlig vingebil lol haha

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider