turbokano Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 ja,og mere kommer det:P må nok smette skiltene på bilen i morra å kjøre en liten tur:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Snø? :) slettebø? var en GOD del biler i parken i dag! har planer om å opp i morra og:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 forresten trivelig at pacecar stakk oppom med den nyanskaffede vingebilen:D sinsykt bøs den er:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Gøy med snø:D Til og med min lille 316 slipper på bakhjula nå... hehe:) Endelig! Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 bare til å komme seg opp i parken da vettu! tok bilde av den ene bilen som gikk i grøfta rett ved rona... god swing på den i alle fall... en liten tørr en må være lov siden det er sent:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 AU! Fikk vondt i forstillinga nå:( Har vært litt oppe i parken på natt når jg jobber. Ser det er litt folk på plassen ved senteret i hvertfall. Men hver gang jeg kommer putrende i den helvetes postman pat-bilen vi bruker på jobben så forsvinner jo folk. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 ja, men du er jo vekter da? tilfeldigvis en securitas bil? pleier alltid å kjøre vekk fra securitas bare for fun... parkerer bare i motsatt side når de kommer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Tilfeldigvis en securitas bil ja:) Tenker liksom at ''nå var det bra at noen er ute å herjer litt så har jeg noe underholdning der jeg sitter. Men neeeeida, alle bare stikker:camper: hehe. Var foresten i grøfta med den bilen 1. juledag. Litt skummelt:drive2 Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 var sikkert deg jeg gjømte meg for bak en busk da vett:) hadde litt lite å gjøre, og det var lite folk.. du får blinke med lysene neste gang du ser en rød 240 med et blinkende LOVE skilt i frontruta:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 will do:) Mulig jeg har sett den før da. Henger litt på YX hånes og da eller? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 er en del på yxen ja... på "volvo-parking-only" helt borte med vasken:) mye innom du eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Må jo innom å handle mat og røyk av og til. Grill og cola og 20 prince. Det er meg:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 forresten trivelig at pacecar stakk oppom med den nyanskaffede vingebilen:D sinsykt bøs den er:) vingen måtte luftes litt :cool: så var greit føre i dag.. så gikk å ligge på skråss :fish når man fant riktig retning Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 joda, men du vakke langt i fra grøfta du.. hadde vært greit om du fiksa reversen og så vi slipper å dytta deg hele tia:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Må jo innom å handle mat og røyk av og til. Grill og cola og 20 prince. Det er meg:D innom i tyttebærpolti bilen da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg