Rabies Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Ja. Er mest forbi der når jeg jobber. En med knust venstre sidespeil, knekt høyre, en feit bulk i høyre dør og lyd som en gammal traktor. Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 slettebø? var en GOD del biler i parken i dag! har planer om å opp i morra og:D Var ute i går ja. Kjører den "gull"farga 190 dieselen med en bulkete bakskjerm. Denne :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 var der oppe i dag og seff... var ALTFOR glatt, og altfor mye snø der det ikke var kjørt folk:( hadde skuhjelp 2 ganger:) må vel få til en liten photosession eller viper:D 4-5 240 på skråss etter hverandre er jo fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Føret var helt greit syns nå jeg. Når du først visste hvor de tørre/glatte flekkene var, så kunne man stort sett ligge i tredjegir der oppe. Godt fornøyd med at frontspoileren fremdeles henger på, E34 var utrolig mye mer kontrollerbart enn jeg hadde trodd! (Var innom med grønn bmw i 11-tia i kveld) Forbanna mye skap der oppe dog, vanskelig å se hvor man har sine sladdebøddis.. Takk for at ingen kræsja i meg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 samma sier jeg! føler de andre volvoene, spess kriss i den blå ligger farlig nærme, mtp at jeg snurrer fort:) var vel 20 stk i halv ni tia der... var veldig morro med folk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 var sykt glatt rundt slettebø.. så det blei med noen runder..så oppe å kikka i parken..greit nok der..men var håpløst på travparken.. :titties: Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240PWR Skrevet Januar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2008 Kriss her, ligger jo ikke så nerme. Er med Mai(rosa 240) og Fredrik(orange e36) det blir gale. sån 5 til 10cm mellomrom innimellom. det er mye morro. Nei var fint på senter parkinga i dag. de andre plassene kan man lissom ikke ha noe fart. ;) Siter Kriss There’s A Li’l Bit Of Pirate In All Of Us!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 så lenge det er folk man kjenner å ellers blir enig om å ligge nerme..så er det bare konge vel ;) bare pass opp for alu vingen min lol Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 jasså ja, skryter på deg ALU pacecar? trodde det var en 2-4 på tvers over taket jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 jasså ja, skryter på deg ALU pacecar? trodde det var en 2-4 på tvers over taket jeg :oohh pass deg ellers så ryker den av..så har jeg noe å slå deg med lol :chairshot Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 haha du vet hva jeg har i bilen:D menne hjelper vel heller dårlig mot 100% ren viking?:D snakker vi en tur oppover i dag eller? skal opp med i alle fall 240pwr og en til 240:) tenkte jg skulle ta med kamera og, men ekke så fett når det er mørkt ute. tenker jeg skal opp mellom 9 og 11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 hahadu vet hva jeg har i bilen:D menne hjelper vel heller dårlig mot 100% ren viking?:D snakker vi en tur oppover i dag eller? skal opp med i alle fall 240pwr og en til 240:) tenkte jg skulle ta med kamera og, men ekke så fett når det er mørkt ute. tenker jeg skal opp mellom 9 og 11. Får vente til snøen kommer. Er vel like dårlig i dag. Er jo gøyest rundt svingen ved trailbanen, når en kan få kontraen oppover ;D Men må vel til Iveland en tur hvis det snør i morgen. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 joda men får vi ikke driftebane nå? så vi må vel holde oss unna veien ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Januar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2008 Kun drifting, ikke rakettskyting! Fvn.no: Skjøt på ungdom med fyrverkeri edit: Rimelig svimmel surroundlyd inne med 7-8 biler i full drift rundt på utsiden...:crazysant: Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2008 var lite kult på slettebø i dag. oppkjørt og jævlig. satt i tillegg fast hver gang jeg kom utafor det vante sporet. for mye snø. tenkte som så at jeg heller stikker ned på SS. stod en del biler der, ingen sladdet, og dum som jeg var legger jeg den breit inn veien og kontrer inn på plassen. til min store ovveraskelse ser jeg en ford mondeo og lyset mitt lyser opp "politi". jeg vil nesten tørre å påstå at å sladde på slike plasser der det er lite biler og lite å skade, er livsviktig for meg som førstegangssjåfør på glatta. jeg hadde nok ikke klart å rette opp de ufrivillige sladdene jeg har fått på vanlig vei hvis ikke. har jo riktignok hatt glattkjøring, men begynner jo å bli ei stund sia:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg