Gå til innhold

Sladdeføre? Kr.sand og omegn!

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

var der oppe i dag og seff... var ALTFOR glatt, og altfor mye snø der det ikke var kjørt folk:( hadde skuhjelp 2 ganger:)

må vel få til en liten photosession eller viper:D 4-5 240 på skråss etter hverandre er jo fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føret var helt greit syns nå jeg. Når du først visste hvor de tørre/glatte flekkene var, så kunne man stort sett ligge i tredjegir der oppe. Godt fornøyd med at frontspoileren fremdeles henger på, E34 var utrolig mye mer kontrollerbart enn jeg hadde trodd! (Var innom med grønn bmw i 11-tia i kveld)

Forbanna mye skap der oppe dog, vanskelig å se hvor man har sine sladdebøddis.. Takk for at ingen kræsja i meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kriss her, ligger jo ikke så nerme. Er med Mai(rosa 240) og Fredrik(orange e36) det blir gale. sån 5 til 10cm mellomrom innimellom. det er mye morro. Nei var fint på senter parkinga i dag. de andre plassene kan man lissom ikke ha noe fart. ;)

Kriss

There’s A Li’l Bit Of Pirate In All Of Us!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

haha

du vet hva jeg har i bilen:D

menne hjelper vel heller dårlig mot 100% ren viking?:D

snakker vi en tur oppover i dag eller? skal opp med i alle fall 240pwr og en til 240:) tenkte jg skulle ta med kamera og, men ekke så fett når det er mørkt ute.

tenker jeg skal opp mellom 9 og 11.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha

du vet hva jeg har i bilen:D

menne hjelper vel heller dårlig mot 100% ren viking?:D

snakker vi en tur oppover i dag eller? skal opp med i alle fall 240pwr og en til 240:) tenkte jg skulle ta med kamera og, men ekke så fett når det er mørkt ute.

tenker jeg skal opp mellom 9 og 11.

Får vente til snøen kommer. Er vel like dårlig i dag. Er jo gøyest rundt svingen ved trailbanen, når en kan få kontraen oppover ;D Men må vel til Iveland en tur hvis det snør i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

var lite kult på slettebø i dag. oppkjørt og jævlig. satt i tillegg fast hver gang jeg kom utafor det vante sporet. for mye snø.

tenkte som så at jeg heller stikker ned på SS. stod en del biler der, ingen sladdet, og dum som jeg var legger jeg den breit inn veien og kontrer inn på plassen. til min store ovveraskelse ser jeg en ford mondeo og lyset mitt lyser opp "politi".

jeg vil nesten tørre å påstå at å sladde på slike plasser der det er lite biler og lite å skade, er livsviktig for meg som førstegangssjåfør på glatta. jeg hadde nok ikke klart å rette opp de ufrivillige sladdene jeg har fått på vanlig vei hvis ikke.

har jo riktignok hatt glattkjøring, men begynner jo å bli ei stund sia:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider