Gå til innhold

Sladdeføre? Kr.sand og omegn!

Ranger emnet

turbokano

Anbefalte innlegg

:D skikkelig quattroføre nå ja:) gud å jeg koste meg i går kveld,perfekt quattro sladdeføre:)

nå må bilen måkes ut så jeg kan ut å kjøre litt:) le av alle 2wd bilen som sitter fast:P

hadde nesten ett ufrivillig møte med politiet langt oppi dalen i går..,gikk heldigvis greit,ikke så mye sjans til å ta igjen en quattro med en sliten mondeo:P

Quattro driftsquad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest sicarlse

i dag har jeg brukt 3 timer på å få bilen ut av diverse fonner og liknende. ikke lett å være førstegangssjåfør på snø og slaps.

brukte slike hurtiggreier først, med fire "klør", dette endte med at den ene slet av og lagde et helvette. i vill frustrasjon prøvde jeg med rå makt, noe som resulterte i ei fin ripe i lakken!

fikk med litt tolmodighet herpet den som satt med god hjelp av hoggjern, slegge og baufil!

jeg har også fått øvd meg i å sette på kjettinger på bilen, noe jeg ikke fikk til. var litt vrient å få de under dekket så jeg trøkket litt hardt på gassen, noe som resulterte i ei en fin klase på baksia av hjulet. dette er jo seff helt genialt å kjøre med, så jeg må se om jeg klarer å få dn av i morra, uten vinkelsliper!

noen andre som har hatt det gøy i dag? andre enn meg og kano?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hae kjørt rundt hele natt til lørdag og søndag. >Gøy natt til lørdag. >Bedritent natt til søndag. Kjørte den SKABBETE peugeoten opp på en snøfonn så forhjula løfta seg og bilen satt som spikra. Måtte vente nesten en time på at vaktlederen kunne komme og trekke meg løs. Håpløst på senteret også. Men der var det fint på natt til lørdag da. Selv om jeg ble litt ''caught up in the moment'' og gikk rundt i rundkjøringa rett ved, nesten i autovernet.

94 BMW E36 316i compact

94 Opel Astra 1.6si sedan (Død)

8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rabies: Kombinasjon av rødmerket turtall og ukyndig bruk (les: totalt fravær av selvstudie av brukermanual? :D

Forøvrig trodde jeg knipetak gikk av moten på søtti - åttitallet?

"Knipetak" - gripeklør for biler - Norsk Designråd

Knipetak - Norsk Designråd

En god ny løsning til hjelp under særlig vanskelige kjøreforhold med bil. Produktet er enkelt både å montere og demontere. Instruksen for bruken er noe uklart formulert, noe som kan resultere i vanskelig demontering. Utsalgsprisen synes også unødig høy for et så enkelt produkt.

DSC01359.jpg

Nettavisen - Sokk eller kjetting?

Først og fremst må vi nevne de gode gamle knipetakene. De er det på tide å kassere. For det første passer de dårlig til moderne biler og moderne dekk med lav profil, og for det andre har de en lei tendens til å skade blien.

Det er vel ikke helt uten grunn at de gikk ut av produksjon for rundt ti år siden.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

haha..

takk skody:D gripetak funka som faen, helt til den kilte seg.

For det første passer de dårlig til moderne biler og moderne dekk med lav profil

er vel derfor jeg bruker knipetak:D ekke akkurat lav profil:)

noen som har noe anna som funker bedre? og som er lettere å få på enn kjetting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha..

takk skody:D gripetak funka som faen, helt til den kilte seg.

er vel derfor jeg bruker knipetak:D ekke akkurat lav profil:)

noen som har noe anna som funker bedre? og som er lettere å få på enn kjetting?

Snøsokk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider