Gjest sicarlse Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 ekke det dyrt:)? lang tid å slenge på? vanskelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 Fikk du sprengt kjettingen da? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2008 kjørte litt rundt å handla materiell på jobb i dag. fra elkem til onninen på lund, oppdagde til min store fornøyelse at kjettingen var borte når jeg kom fram:D kjempehappy at jeg ikke måtte mekke i gårdsplassen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2008 noen som har vært oppe i parken å testa føret?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 er en del politi oppe i parken for tia, en dust som har klart å sladde inn i ei campingvogn på caravan-senteret:( føret er forøvrig veldig bra, både i travparken, nye retailparken, slettebø og småveiene rundt på bilverkstedsområde:) parkeringa til senteret var litt luggete:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Desember 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2008 er en del politi oppe i parken for tia, en dust som har klart å sladde inn i ei campingvogn på caravan-senteret:( føret er forøvrig veldig bra, både i travparken, nye retailparken, slettebø og småveiene rundt på bilverkstedsområde:) Du glemte en "e" bakerst i navnet til jobben min... En annen dust som har sladda inn i ene hjørnet på bygningen vår der oppe. Kjør pent, i hvert fall nære bygget... :thanks Pass opp for raske varebiler der oppe :hailvw Siter 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 gull føre for tida:) dog er det atv det går sidelengs i år,savner quattro:( Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Det er ikke lov å sladde ;) Men har sladdet litt de siste dagene nå. Vært helt nydelig føre frem til de salta hovedveiene. Men er fortsatt mange fine plasser. Har sladdet litt i vennesla, sørlandsparken, og på industriområdet på lund. :) Håper snøen varer litt til Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Flott at dere tipser Politiet om hvor dere herjer :D Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 hehe, de vet hvor vi sladder uansett.. for de har somregel kommet de siste gangene. er bare å kjøre rolig vekk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Sa Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Var konge føre i sørlansparken på onsdag... Bare jeg traff en brøytebil:( Siter If it aint broken, don't fix it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Var konge føre i sørlansparken på onsdag... Bare jeg traff en brøytebil:( what? her må vi ha en forklaring Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 det er skikkelig liv oppe på plassen på kveldene nå:D kjempemorro:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 alt for glatt å kjøre rwd atv nå vertfall:P Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskeie Skrevet Februar 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2009 Sladdeføre ja.. i søgne! kondøm..... bøyd i ramma......... Siter cosworth powered Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg