meento Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Det var i allefall nok av snø på veien til Høvåg, og fra Nodeland over til Strai burde være bra. Ligger en vei med Vehustoppen mot Søgne også som burde ha nok av snø. Den veien har mange kule svinger au Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Sa Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 (endret) Var bra føre på veien fra vennesla til øvebø sist jeg kjørte der:) what? her må vi ha en forklaring Kom breit mot den... Så så jeg den og fikk kastet meg over på andre sida så bare hjørnet traff i grabben på den.. Den reiv hjørnet rett av:D Endret Februar 9, 2009 av Bjørn_Sa Siter If it aint broken, don't fix it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Februar 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2009 Ja, det ser ut til at det er glatt hjemme i Kristiansand for tia :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg