Gå til innhold

hvilke løp sees vi!?

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

morn morn folkens...

tenkte bare jeg sku ha en liten tråd om hvilke løp folka skal på i år jeg:D.. kjekt med tanke på kanskje vi møtes da vett:)..hehe

bare å slenge ut hvilke baner dere dukker opp på i år:D

jeg kommer i hvertfall et par ganger på hakavika(hjemmebanen vett), og så kommer jeg mest sannsynlig et par ganger på bø(rallebanen), kongsberg har jeg planer om, muligens hønefoss en tur, lyngås( en selvfølge!! ), aremark stikker jeg nok en tur, utroolig morsom bane der nede, kraby(lovet heike det), og om det er kval på hamar.. og kanskje en tur innom momarken:D.. husker ikke flere av banene jeg muligens skal på men sikkert fler...

alt kommer jo ann på om jeg har bil og penger selvfølgelig, men dette er noe av planen i hvertfall:D

kult om vi treffes bilforum folka:D

MVH Daniel ''Minste-Klovn'' Larsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal kjøre alle løpene i egersund(holder til på garden som banen står på så jeg slipper tilogmed å laste bilen på hengeren). Og har planer om å kjøre de fleste løpene på bollersmoen(kristiansand), konsmo, kvinlog(kvinnesdal). Har også planer om å ta en tur til vikedal den 25.mars.

86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

z10an, skal du på nore uvdal på den derre smådølfestivalen?.. 3dagersen lixom.. dit må jeg bare.. uten tvil

det er det løpet som veier tyngst ja... var der på landsfinalekvallik i fjor, uten hell, men det var en artig bane.

du skal ikke satse på 2 dagers i bergen sankthanshelgen då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er det løpet som veier tyngst ja... var der på landsfinalekvallik i fjor, uten hell, men det var en artig bane.

du skal ikke satse på 2 dagers i bergen sankthanshelgen då?

okeii... jaa banen er helt konge der oppe.. og det er jo 3dagers løp så det er jo mye morro..hehe

mulig jeg tar en tur til bergen og kjører, men det blir jo litt for at mutter'n bor i bergen også da... så får hun se meg kjøre også, hu maser om det hele tia så det er mulig:D... var jo i bergen å så på banen, så artig ut den:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telte flere baner enn fingre (på begge hender) innen to timer hjemmefra for min del!

Blir ihvertfall til at jeg kjører alle løpene på hjemmebane (Gardermoen)

Har også lyst til å prøve å få med meg flere løp på den krevende banen på Elverum i år. Kvalløp på Dokka i slutten av April er også ett must! Ellers kjører jeg det jeg har lyst til og har råd til. I fjor ble det 11 løp hvorav tre-fire var planlagt før sesongstart. Skal så klart kjøre i Kvinesdal i August også! (lov å håpe)

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tørr ikke si noe enda jeg, her kun astra stv'n som er klar, for se hvor mange løp jeg har den eller at den går,

har en kadett e som skal brukes på lyngås eller gardermoen vis jeg for den ferdig, så håper da på det, for den har asfalt understel og da vil den vel ligge godt på de banene der

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider