Gå til innhold

hvilke løp sees vi!?

Ranger emnet

asona_er_best

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

og nå er den total vrak, etter ett rundkast på 2 og 3kvart runde. knakk hele bakstillinga og forstillinga.. og det hele er pga tannstanga, klarte ikke å få retta opp slædden når den er ødelagt vett

Den så temmelig voldsom ut den rullinga så her hadde du fortjent en stor rullekake!!!

Godt det gikk bra med deg, men du var ikke mye stø på bene etter at du kom ut av vraket.

Selv holdt jeg meg på hjulene denne gangen, men som kjent kjører jeg meget forsiktig.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den så temmelig voldsom ut den rullinga så her hadde du fortjent en stor rullekake!!!

Godt det gikk bra med deg, men du var ikke mye stø på bene etter at du kom ut av vraket.

Selv holdt jeg meg på hjulene denne gangen, men som kjent kjører jeg meget forsiktig.

Bra Jan, at du holdt deg på hjulene. Hørte Line prata no om ledelse i c-finale, men så gikk det til helvette eller noe. Ikke bra.

Noen som har bilder fra dette løpet?

Hørte rykter om flere gromme rullinger og så hørte jeg rykter om en Mondeo som gikk greit?

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Jan, at du holdt deg på hjulene. Hørte Line prata no om ledelse i c-finale, men så gikk det til helvette eller noe. Ikke bra.

Noen som har bilder fra dette løpet?

Hørte rykter om flere gromme rullinger og så hørte jeg rykter om en Mondeo som gikk greit?

Hadde tre andreplasser Magnus, men det holdt kun til c-finale hvor jeg ledet klart. Der var blant annet Mondeoen med, men så røk drivakslen etter et par runder og da var det kjørt. Prøvde å holde de bak meg, men med dårlig fremdrift ble jeg et lett offer, men kom meg til mål til slutt med noen modifisert Golf.

Tok ingen bilder i dette løpet, men vet at en kamerat av Line som heter Brenna filmet.

Som vanlig skjedde det mye nok en gang i Bø hvor de forøvrig har lagt mer asfalt og nå var det virkelig gøy å kjøre der.

Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå er den total vrak, etter ett rundkast på 2 og 3kvart runde. knakk hele bakstillinga og forstillinga.. og det hele er pga tannstanga, klarte ikke å få retta opp slædden når den er ødelagt vett

hehe, haru vraka bmw'n alt?

jeg sa jo at de ikke var noe goe å kjøre;)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nå det kommer, nakkevondt og alt det der, hadde jo vondt etter takinga men det er værre nå.. men det kommer seg så på lyngås er jeg klar igjen med opel manta.

og som du sa lengre nedi her så er jeg enig i at bø banen er helt konge blitt nå ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen ole, neste gang må du true med bank eller no så jeg holder meg unna,heheheh, neida, trust me jeg skal ALDRI ha sånn driit igjen. skal leve for ADAM OPEL

hehe, en lerer av sine feil;)

det er jo en grun til at jeg vet hva jeg snakker om..

har selv vert så dum gitt... men aldri mer!!!

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har ikke et bilde av bilen etter rundkastet da daniel??

Team Laban

Klubbmester NMK Gjøvik

Audi 100 2.5 TDI

Volvo 240 b230E bilcross bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, en lerer av sine feil;)

det er jo en grun til at jeg vet hva jeg snakker om..

har selv vert så dum gitt... men aldri mer!!!

ja jeg sier det samme ALDRI MER BMW.. hadde en gåen drivakseli liggende inne i garasjen etter bmw, og den fløy faen døtte meg langt ut gitt. så den driten der skal aldri inn i den garasjen igjen, med mindre lars erik får en sykisk skade og vil ha bmw.

Lenke til kommentar
Del på andre sider