BMWgutt86 Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 hvor finner eg eit kart over fargeforskjellen på xenon? alt fra 4300k til 30000k Jeg kjøper alt av lys fra http://www.ekstralys.no, er kjempefornøyd. Og det fungerer alltid, det garanterer de også. De har en fin kelvin guide, som også viser forskjellen direkte på bil: http://www.ekstralys.no/pages/kelvin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil1972 Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 gammel tråd, men hvordan er det med fks. audi a6/s6 c4, disse ble levert med xenon orginalt uten nivåregulering.. lurer litt siden jeg har gått til anskaffelse av en -97 s6 som det er ettermontert ledningsnett og lykter.. ikke noen som klarer å se at det ikke er orginalt på bilen utenom å gå inn på utstyrskodene.. har prøvd å søke i lovdata, men finner ikke.. har hørt at paragrafen kom i 98 kan bli trøbbel på pkk... noen som er en ræser å finne paragrafen om dette og prøve å nevne til kontrolløren i forkant at c4 ikke har krav om nivåregulering. mulig å få godkjent...? alle delene er orginale s6 deler Siter VW Passat 2.0TDI 2006 X Audi S6 2,2 20VT 1997 X Audi A6 2,5TDI Quattro 2001 X Audi A6 2,5TDI Quattro 1996 X Mitsubishi Pajero 3000 Fjallasport 1992 X mitsubishi Pajero 3000 1991 X Volvo V70XC 2,5T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 13, 2015 Rapporter Share Skrevet April 13, 2015 Hvis bilen ble typegodkjent uten nivåregulering (jeg er faktisk usikker på om den skal ha det eller ei) så er det ikke noe problem på PKK, men du må forberede deg på at du kan møte på en kontrollør som ikke vet det. Mange andre som har S4/S6 uten å få noe problem med det, så hvorfor skulle du få det? :-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg