Gå til innhold

trenger litt hjelp.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Har akkurat fått tatt over en buick jeg skal selge etterhvert. en 77 mod buick regal. 305 v8. fulgte med helt ny forgasser som jeg nå har montert, men det som er problemet er at den går veldig høyt på turtall. og når jeg setter den i drive, så dør den ut helt. (det har sikkert grunnen i at det er for høyt turtall)?. Men når jeg triller den i N og setter den i drive mens jeg triller så går det så vidt det er. og når jeg stopper når den står i drive. så går den normalt. (går kun høyt på N eller park). Har prøvd å justere litt på blanding og tomgang. og får lite respons der :S. noen som også har peiling på åssen vacumen skal være? er 2 vacum nippler fra gassern. hvor skal de forskjellige?

(bilen er også til salgs hvis noen vill ha en grom bil. 2 dørs rød. Veldig sjelden bil har jeg hørt. finner ingen til salgs noen sted. Kun den litt nyere regal'en som ligger ute) Også hvis noen veit ca hvor mye hk som sitter i den motoren?

Brun0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suger den kansje falsk luft noe sted? Det gir ofte høyt turtall ubelastet samtidig som motoren dør hen når turtallet synker under et visst nivå. Feil pakning mellom gasser og innsug kan gi tilsvarende feil. Hender også at vakuumklokken som styrer sækunderportene tar borti innsuget og blir stående litt åpent.

Du har antagelig et vakuumutak med konstant vakuum.Det kan plugges hvis du ikke trenger det. Det andre utaket skal bare ha vakuum ved delgass og skal til fordeleren.

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider