Fres Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Her er enda en gjeng som har lagt ut en film på youtube som har blitt snappa opp av onkel blå. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178147 Ser ut som man må sensurerer alt hvis man skal skryte om noe på nettet fra nå av Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 haha, idioter :) Noen som har videoen? Prøvde å se på den på youtube, men var ikke "åpen" for alle sto det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hva søkte du på for å finne filmen? Sjekke om jeg får sett den. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Tror jeg bare søkte på "sierra", var litt ned på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Fant den nå, men funket ikke her heller. Måtte jo teste:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Det var jo lurt gjort!:rolleyes: Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Akkurat vraka gamlebilen min. Filma masse med sinnsyke hopp og kræsjing på offentlig vei. Er en grunn til at jeg ikke legger den ut så allmennheten kan se den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Akkurat vraka gamlebilen min. Filma masse med sinnsyke hopp og kræsjing på offentlig vei. Er en grunn til at jeg ikke legger den ut så allmennheten kan se den... Er som oftest en grunn til at man filmer sånt også da, ikke for at man skal si muhahah og legge den i en skuff der ingen levende eller døde får se den igjen!? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Man legger det ut når saken er for gammel eller hva det heter :) Edit: sendte melding til fyren jeg, spurte om han vil dele den med oss :win Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 vist dei bli tatt so kan dei like gjere la filmen ligge ute, berre får å fyre purken, Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Ikke sant :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Er som oftest en grunn til at man filmer sånt også da, ikke for at man skal si muhahah og legge den i en skuff der ingen levende eller døde får se den igjen!? Har filma ganske mye rart jeg, men hverken lagt det ut på nettet, eller stappa det i en skuff. Morsomt å se på med venner/kjente å da, trenger liksom ikke spre det med hele verden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 noen som fikk tak i en direkte link til filmen? Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Detta veit jo fres, og resten av Aurskogrf.tk gutta!!! :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Detta veit jo fres, og resten av Aurskogrf.tk gutta!!! :D Jepp hehe :D Har man det på film så må man jaggu vise det også :P Husker også hvem som tok en "wheelie" på forsia på Indre :D haha Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg