Gå til innhold

Lånte Audien min til naboen. Som takk får eg!

Ranger emnet

Tattoo

Anbefalte innlegg

I går kveld kom den stakkars kona til naboen på døra her, for å høre om de kunne få låne Audien , slik at de kunne kjøre til Haugesund for å hente prøveskilt til Chevyen de har stående.

hadde noe særlig lyst til det, men egfølte at eg ikke kunne si nei. Siden jentungen sitter jo på med dem både til, og fra skolen hver eneste dag. Og tross alt så skulle de jo bare en liten tur til byn...

Så da ble det avtalt at de skulle hente bilen klokken 09.00 i dagmorges.

Tror dere faen meg ikke de klarer å rive av frontfangeren, og ødelegge framskjermen på bilen FØR de har kommet seg ut av tunet her? Jeg hørte bare krsshhhhhhhhhhhh.... En frontfanger til x-antall tusen kroner.

http://img.photobucket.com/albums/v616/LuzyNuzy/Bil/190_9092.jpg

http://i124.photobucket.com/albums/p4/Alfebassen/Bil/190_9096.jpg

http://i124.photobucket.com/albums/p4/Alfebassen/Bil/190_9098.jpg

http://i124.photobucket.com/albums/p4/Alfebassen/Bil/190_9099.jpg

Skal ALDRI mer låne ut bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han kom så langt ja :rolleyes:

Syns han burde betale sjæl, ikke no vits å blande inn forsikringa! Om han er villig til å gjøre det er en anne sak da...

Han va villig til det i går etter at han hadde gjort det.Men nå så har han vist ikke penger.Han kunne betale egenandelen min sa han.:rockets :rockets :rockets

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høl i huet.

Si at han må betale, ellers anmeldes han.

Du skal ikke akseptere bonustap heller.

Kan ta det på forsikringen om dere skriver en kontrakt på at han betaler alt av mellomlegg på bonusen nå kontra den du eventuelt får?

Selv om det og blir teit.

Billigere for deg å la han betale, bli uvenner og kjøre dattera di selv.

Jeg ville ikke latt dattera mi (Noe jeg ikke har :P) sitte på med en som krasjer i gjerdet mitt? :P

Reservert Tesla Model S

Saab 93 '09

Hyundai Coupe '06 - solgt.

Audi A4 Cabrio '03 solgt.

Hyundai Coupè '04 - solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes noe som heter forbrukslån. Du skal ikke lide av noe tap siden han har lånt bilen av deg.

Får se ka han seier i morgen.Jævli kjipt hadde berre å bygge anlegg i den så va heile bilen klar til å reise på treff med.Nå blir det jo flere uker på å venet på nye deler i fra Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høl i huet.

Kan ta det på forsikringen om dere skriver en kontrakt på at han betaler alt av mellomlegg på bonusen nå kontra den du eventuelt får?

Jeg ville ikke latt dattera mi (Noe jeg ikke har :P) sitte på med en som krasjer i gjerdet mitt? :P

Ja eg trur nok at kjerringa mi får kjøre henne sjøl her etter.

Slik så den ut før kjøreturen hans. http://static.nettby.no/users/t/a/t/tattoo/files/167_6767.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høl i huet.

La han betale egenandelen, og mellomlegget du får ekstra ved tapt bonus i x antall år til du er oppe på samme nivå. Eller be han ta det av egen lomme, er du med på leken må du tåle steken. (altså han som må betale deg steken :) )

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den er kjip.. Men det er jo ikke noe forsikringssak dette, er jo ren og skjær folkeskikk at han betaler for skadene.. Det må jo bare han cashe ut..

Vist du sier at du trenger 30000 kr så er jo streng tatt ikke det spesielt mye penger, lån i banken mann og betal det ned på ett års tid. Det svir i lommaboka og krasje, det må han jo bare ta konsekvensen av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, den er kjip.. Men det er jo ikke noe forsikringssak dette, er jo ren og skjær folkeskikk at han betaler for skadene.. Det må jo bare han cashe ut..

Vist du sier at du trenger 30000 kr så er jo streng tatt ikke det spesielt mye penger, lån i banken mann og betal det ned på ett års tid. Det svir i lommaboka og krasje, det må han jo bare ta konsekvensen av:)

Det kommer nok til å svi i lommeboka hans. Har fått priser på fanger å skjerm og lykt. Fanger å skjerm kommer på ca14000kr og lykt på ca 3000kr

Og så kommer det montering og lakkering utenom. Det koster å vere kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider