Gå til innhold

THolandsli: Volvo S90 får litt lyd

Ranger emnet

tohola

Anbefalte innlegg

Den så jo bra ut. Men synes det virker litt unødvendig å transformere og vekselrette spenningen opp til 230V, for så å likerette den å transformere den ned til 8.5V. Blir mye ekstra dingser som da. Mener å ha sett omformer som passer fra 12V -> 8.5V en plass, men husker ikke hvor. Kan jo bygge meg en selv og da. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

impulskjøp er noe dritt om man egentlig prøver å spare penger :) ser bra ut dette ....

Impulskjøp er lite sunt for studentøkonomien hvertfall. Blir vell å bestille coilovers bak til uka regner jeg med. Med alle den vekta jeg får i bagasjerommet nå må jeg ha noe stivere for å opprettholde høyden.

Mener å ha lest at PStwo er laget for å kunne plugges i sigarettenneren f.eks. Så da burde det gå an å få kjøpt en egen strømkontakt til det.

Edit: Glem det jeg sa :P Så at LLH hadde funnet en sånn ledning alt, d'oh.

Innspenningen til PS2 er ikke langt fra 12V, men må vell satse på en liten omformer ja. :sombrero:

Har spekulert litt på hvordan jeg skal feste PS2'n for å unngå at den får støt som gjør at det blir "hakk i plata". Tenker på ei plate som henger i løse lufta, men er festet til ei ramme rundt med fjører. Noe ala trampoline. Noen bedre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Impulskjøp er lite sunt for studentøkonomien hvertfall. Blir vell å bestille coilovers bak til uka regner jeg med. Med alle den vekta jeg får i bagasjerommet nå må jeg ha noe stivere for å opprettholde høyden.

Blir kanskje litt OT, men hvor bestiller/bestilte du coilovera?

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innspenningen til PS2 er ikke langt fra 12V, men må vell satse på en liten omformer ja. :sombrero:

Har spekulert litt på hvordan jeg skal feste PS2'n for å unngå at den får støt som gjør at det blir "hakk i plata". Tenker på ei plate som henger i løse lufta, men er festet til ei ramme rundt med fjører. Noe ala trampoline. Noen bedre forslag?

Fest den i strikker, slik mange gjør med harddisker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser veldi bra ut detta! ;) jeg får lyst å mekke anlegg selv når jeg ser bildene dine, du får alt til å virke så enkelt:P

Btw. Den der så jævli kjent ut, trur faktisk jeg hadde en sånn når jeg var liten og!:D

Bilde142.jpg

hehe , vi har tenkt en del ....

er ikke lenge før d er på'n igjen nå da :D

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider