Gå til innhold

vw freak: golf 2 prosjekt xtreme makeover

Ranger emnet

bmw320i

Anbefalte innlegg

legger inn en tråd om bruksbil prosjektet mitt. kjøpte meg en stygg 86 2er golf for et par uker siden som vinterbil. men dum som jeg er klarte jeg ikke å dy meg og satte igang med å fikse opp tralla. her kommer bilder av bilen slik den så ut når jeg henta den.

gull3.jpg

gull4.jpg

gull5.jpg

gullgolf1.jpg

så et bilde av verdens styggeste interiør! driver å monterer gti interiør nå:driving

gull2.jpg

som dere ser har jeg en del og gjøre. men den skal bli bra.

litt planer på hva jeg skal gjøre med den

- 60 mm senk med gule bilstein sprint dempere (montert bilde kommer!)

- crystal clear tona frontlykter (bestilt)

- crystal clear baklys røde/hvite tona (bestilt)

- crystal clear blink til fanger (bestilt)

- hvite blink på skjerm (montert)

- emblemfri grill (bestilt)

- grillist (bestilt)

- bonarth panserløftere (bestilt)

- 90 fanger bak (har skaffa)

- gti interiør (har skaffa)

- helakkering (trur det blir svart)

- 9*16" felger

- 90 dører

- eff anlegg

- bytte motor (usikker hva det blir ennå)

detta var noen av planene mine for denna bilen. hva trur dere? er det håp for bilen? he he. kommer jevnlig oppdatering da det kommer til å skje mye framover:thumb

kom gjerne med tips om hva jeg kan gjøre med bilen og tar kommentarer både med ris og ros etterhvert som bilen tar form.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra dette ja :) bare husk å oppdater med masse bilda.. vi liker sånt ;)

ja vi får jo håpe det:) kommer bilder av bilen med senkinga i morra. kommer til å legge ut bilder av alt som skjer med bilen fremover. er litt mer morro og følge med da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da slenger jeg inn et par bilder etter senking. syntes ikke det blei lavt nok:shake men det er nok kanskje pga at det er så stive dempere? må nok prøve å få tak i 80mm fjører etterhvert.

gullsenket.jpg

gullsenket2.jpg

hjalp jo litt da? hv syntes folket? nå er jeg jo igang med bilen iallefall:race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xtreeeme make over, og det eneste jeg ser er et par blanke hjulkapsler? :p

he he. har ikke hatt bilen i mer enn et par uker. men deler til den er bestilt og lakk kommer til våren. får desverre ikke gjort alt med en gang. har ikke pengetre i hagen:) så blir gjort litt og litt på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nok til å bli bra dette :) har dere ikke fartsdempere der du bor eller hvis du skal senke den 80mm ??

har trua på det jeg også:) har ikke hatt den så lenge men har begynt iallefall. 80mm senking går bra. har hatt det på en annen 2er jeg hadde. må bare være litt obs når en kjører på dårlige veier. og det ser jo bra ut med lav bil:thumb blei ikke lav nok nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg fått ordna meg en ny sony mp3 spiller, komp kabelkitt fra stinger og en skinn gearspak greie. ikke store greiene men men. til helga får jeg noen av delene jeg har bestilt:thumb så da kommer det en uptate da jeg har fått montert de delene også. bilder av dagen fangst.

cdspiller.jpg

kabelkitt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått hentet litt deler til golfen i dag:

- dash med plass til dvd skjerm

- 90 bakfanger

- speedometer med turteller

- grillist

- div svarte deksler inv

dashbord.jpg

bakfanger.jpg

er litt finish arbeid på dashen men er meget bra lagd. skal få trekt det om i skinn så det blir helt strøkent. trur dette blir bra:) og så har jeg fått en til å lakkere bilen til våren:thumb så nå begyner det å dra seg litt til. til helga blir det montering av litt stæsj jeg venter på. kommer selvfølgelig oppdatering da!

hva trur folket? kan det bli bil av detta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har det blitt gjort litt med golfen om dagen. har fått av gamle fangeren og hengerfeste, montert dashen, bytta drivledd og hjulager høyre side, fått på 14" alu vinterfelger.

litt bedre enn råtne 13" stålfelger. og så har jeg fått bytta ut alt det stygge brune i interiøret. regner med at jeg får pakka mi fra bs bildeler med en del stæsj til uka. og så kommer det gti dørtrekk i posten snart så blir det likt som setene:m'm:

noen ting jeg har fått tak i siste uke:

momooginstrumenter.jpg

frontsett.jpg

her er stolene som blir bestilt nå:

sportstoler.jpg

nå framover vil bilen se ut som et fargekart da jeg skal bytte ut panser, skjermer, bakluke og dører. venter bare på våren nå så jeg får helakkert bilen:)

hva tror folket? bare og slene ut ris og ros komentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice... hvor mye kosta setene og hvor kjøpte du dem??? er det vippe rygg på dem?

setene er rimelige og koster 1590 pr stykk. så det er rimlige stoler. er vipperygg ja. http://www.autoshineshop.no har de. blir bra med de i bilen ja:race

Lenke til kommentar
Del på andre sider