Aron88 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Noen som har en?? trenger en desp siden jeg greide å tråkke ihjel min når jeg hadde tatt den ut!!! trenger den asap...har ikke kjørelys :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 tja. hva gir du? denne er helt ny. selger den ikke mye under nypris Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 har ingen anelse om hva den koster! med to tåkelys eller et?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 må ha alt..alt fra der kontakten går inn osv. må da ha et hakk ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei. Jeg har en, til bare Tåkebaklys. Skal få den for 300kr hvis du henter den. Sender deg telefon nr mitt på PM Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 nydelig..gjør det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg