Celica rules! Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hva må jeg gjøre for å montere ''Power'' filter til golfe'n min? Hva må jeg gjøre med vakumslangen som går inn på luftfilter boksen?? noen som har gjort dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Jeg har har bare satt Konfilteret rett på slangen fra innsuget, men du har vel forgasser? Da vil det ikke føre til stort annet en fusking tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hvordan luftfilter boks hadde du igjen? Likt som meg? I så fall kan du få en kamerat (eller lage selv hvis du kan sveise) en overgang fra der du kan skru av luft filter boksen (4 skruer hvis ikke jeg husker feil) til en rør som passer power filteret (regner med du mener kon filter type forresten?!) Det kameraten min gjorde var å ta en plate, borre 4 hull til skruer og sveise fast et 40 eller 50mm metall rør på plata så jeg festet filteret med slange klemme til det røret! Vet ikke om dette var til no voldsom hjelp men... :) Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hvordan luftfilter boks hadde du igjen? Likt som meg? I så fall kan du få en kamerat (eller lage selv hvis du kan sveise) en overgang fra der du kan skru av luft filter boksen (4 skruer hvis ikke jeg husker feil) til en rør som passer power filteret (regner med du mener kon filter type forresten?!)Det kameraten min gjorde var å ta en plate, borre 4 hull til skruer og sveise fast et 40 eller 50mm metall rør på plata så jeg festet filteret med slange klemme til det røret! Vet ikke om dette var til no voldsom hjelp men... :) Samme som deg;) Er kon filter ja.. hva gjorde du med den vakum slangen som går inn på innsuget fra luft boksen? og den fra eksosen? takk for hjelp!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Den motoren (NZ) vil jeg ikke anbefale konfilter. Hadde det på min (stort Pipercross) og det ga hverken mer effekt eller lyd. Eneste som skjedde var at LMM tok kvelden.... LMM er meget følsom for vibrasjoner. K&N filter i orginalboksen er en bedre løsning rent effektmessig Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Den motoren (NZ) vil jeg ikke anbefale konfilter. Hadde det på min (stort Pipercross) og det ga hverken mer effekt eller lyd. Eneste som skjedde var at LMM tok kvelden.... LMM er meget følsom for vibrasjoner. K&N filter i orginalboksen er en bedre løsning rent effektmessig ok.. takk for at du sier ifra!:) men er det no mulighet å borre litt i luftfilter boksen a?:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det gir da mye bedre lyd på min hvertfall?! Og jeg har kjørt rundt med det nå i 2 år uten problemer! Riktignok har jeg byttet motor i løpet av den tiden men det var ikke pga. filteret. Den fra eksosen lot jeg bare stå der, den var ikke vesentlig, er formvarmings slange fikk jeg fortalt en gang i tiden! Slangen til innsuget er LMM (correct me if I'm wrong) koplet til og etter det er jo luftfilter boksen, det er kun luftfilter boksen du bytter ut med overgangen og luftfilteret. Nå har jeg vinter modus uten kon filter så jeg gidder ikke å sette det på for å ta bilde, men jeg kan ta et bilde av selve overgangen hvis det trengs?! Den er egentlig ganske så enkelt laget. Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Denne overgangen du trenger er originalmontert på uno turbo, passer bolt on. :partyon: Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 kan du ikke bare kjøpe kn insats i boksen a... vil jo kansje hjelp litt. Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 K&N o orginal boks og 268 kam gir 81 hk:D Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 ossen har du funnet ut det.. benka bilen Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Knobloch sport i Tyskland har kit, flere i Polo Club Hamburg bla som har prøvd (NZ er jo en Polo motor) Samme kit på 3F (Polo GT 75 hk) gir samme effekten Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 a....da skjønner jeg.... Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.