MaxHarry Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Beklager om dette spørsmålet har kommet opp før, men fant ingenting når jeg søkte på trailerlakk osv. Men kan noen egentlig fortelle meg om hva dette er og hvor man får tak i det? Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Lastebil lakk, er en lakktype utarbeidet for tyngre kjøretøy og kan kjøpes hos alle leakkleverandører som leverer lakk til verksteder som lakkerer tyngre kjøretøy Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Har hørt at lastebillakk er billigere enn vanlig lakk?? Stemmer det? Hva er forskjellen egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaxHarry Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 takker Bosscat, fikk vite at det er en litt mer hardfør lakktype men har mindre nyanser å velge imellom. Og ja den er tydeligvis billigere og passer derfor perfekt til mine forventninger til lakk. Er sikkert bare å spørre som sagt en lakker ett eller annet sted så finnern det sikkert frem. Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Har akkurat lakkert med lastebil lakk nå, sjekk prosjekttråden min for resultatet.. Jeg blei kjempe fornøyd med lakken, selv er det første gang jeg har lakkert med "ordentlig" lakk, og lastebillakken er rett og slett helt topp å jobbe med... Den inneholder klarlakk, så her slipper man mange strøk osv og sparer mye tid og jobb slik sett, samt så er den mye mer hardfør enn vanlig 2sjikts. Det beste av alt er prisen, ga 400kr for 1l. Så det er absolutt bare å anbefale for nybegynner og hvis man ikke skal ha "utstillingsskikk" ! Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hmm, et lite spørsmål sånn innimellom her, hvor mange liter trenger man til en liten polo tror dere? av den lastebillakken ? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hmm, et lite spørsmål sånn innimellom her, hvor mange liter trenger man til en liten polo tror dere? av den lastebillakken ? Nå nevner du ikke om du skal lakkere innvendig i dørene, innvendig bakluke, motorrom osv. Du kommer langt med 3liter for å si det slik... :thumb Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 hmm, nei slike "gjemte" ting tar jeg med hammerite og kost/rulle :P det trenger ikke være så jævli fint egentlig :) motorrom gidder jeg ikke lakkere Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Kommer an på hvor god dekkevne den fargen du skal ha er, det kan variere mye mellom dei forskjellige lakkmerkene, forbruk fra 1,5 liter til 10 liter Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 oj, fargen på bila nå er lyseblå, hadde tenkt meg svart bil tilslutt :P :d Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Januar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2007 Lastebil lakk er billiger på grunn at annen binder i lakken.. Kan få alle slags nyanser til lastebil lakk også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 Lastebil lakk er billiger på grunn at annen binder i lakken.. Kan få alle slags nyanser til lastebil lakk også.. ja så lenge det er tett farge så:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dionysos Skrevet Januar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2007 ja så lenge det er tett farge så:D joda.. d e d vettu.. Lastebillakk e letter å lakker å.:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Er det noen som har noen tips til hvor man får kjøpt lastebillakk (samt passende grunning) i Oslo & omegn? Er ute etter en billig hvitfarge. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hekna Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Mulig å få denna lakken i samme fargen som orginallakken på bilen min, eller er det hetl utelukket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg