Bergheim Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 slenger meg på her siden det er prat om lastebil lakk, lakkerte bilen min for ca 2 år siden med en mørk rød farge men den ble fort matt og fargen ble grell på en måte å mye lysere. så klarlakk er vel å anbefale å bruke uasett vilken lakk man bruker. Siter Volvo 240 1983 Volvo V70 2,5TD 2000 KX 250 2003 Audi 80 quattro 1984 slogt Volvo 242 1980 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smygel Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 ja jøss.. helt klart.. men du som skal lakke polo`n din! HAHA om du skal bruke 10l så kommer det til og henge hele lappe tepper på sidene og overalt ass..! 3-10l lixom.. jadaah.. en liten polo -motor rom er vel ikke mere en 2-3liter lixom! skal du baby blå eller no sånn farge no candy eller no så kanskje litt mere.. men LAAAANGT under 10l.. min bil.. vit farge, 2l.. +motor rom. men ikke glem nøye grunn arbeid med grunning og filler om du sliper opp til mettallet noen steder ! viktig.. men litt spennende trød dette her.. trailer lakk så tenkte jeg motiv lakk igrund.. hehe.. lykke til a.. *masse masse masse klarlakk og ikke no støv!* mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg