MortenseN Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Hei Har søkt litt gjennom forumet men fant ingen ting, ikke drep meg om jeg er blind (A) hehe Det jeg lurer på, blir det støy i høytaleren om jeg trekker strømkabelen og høytalerkabelen sammens ? Blir litt mye på ene siden med 3x signalkabler, remote og 2 høytalerkabler på ene siden. er ikke så masse plass under listene på en BMW E36, hehe.. :) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiehovland Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 jeg ville personlig helst delt signalkablene på den ene sida, og strømkablene, slik støy er utrolig irriterende, kjøp deg en annen bil viss det blir for liten plass :P hehe sørg for go jording og, jordings støy er helt forjævli :O Siter Kjører rundt i en audi 100/A6 2.6 V6Avant :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Er det ikke plass til å legge signalkablene i midten av bilen, på kardangtunnellen? Det går vel endel strømkabler orginalt på begge sider på e36 også? Er kke god løsning å legge dem sammen med de heller.. Høyttalerkablene tåler bedre å ligge sammen med strømkablene, enn signalkablene, men i e34'en har jeg lagt alle høyttalerkabler samlet i midten.. Grei plass der, men det er kanskje annerledes i din bil.. Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er det ikke plass til å legge signalkablene i midten av bilen, på kardangtunnellen? Det går vel endel strømkabler orginalt på begge sider på e36 også? Er kke god løsning å legge dem sammen med de heller.. Høyttalerkablene tåler bedre å ligge sammen med strømkablene, enn signalkablene, men i e34'en har jeg lagt alle høyttalerkabler samlet i midten.. Grei plass der, men det er kanskje annerledes i din bil.. kanskje det er en mulighet, legge de under midtkonsolen.. men tror jeg kommer til og slite med og få de under matta bak uten og ombygge alt :p hehe.. men blir det støy av og ha høytalerkabelen sammens med strømledningen ? Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 legg signal kablene for seg selv, høyttaler kabler gjør ikke noe om ligger ved siden av strøm, har i hvertfall aldri fått støy pga dette.. litt verre med lavnivå kablene.. RCA/signal kabler Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenseN Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 legg signal kablene for seg selv, høyttaler kabler gjør ikke noe om ligger ved siden av strøm, har i hvertfall aldri fått støy pga dette.. litt verre med lavnivå kablene.. RCA/signal kabler Oki :) takk skal du ha :) Vet at signalkabler aldri skal ligge sammens med strøm, men var usikker på høytalerkabeln ;) Siter Drive to surive :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Strøm på høyre side og signal på venstre. Så kan du fordele resten hvis det blir trangt. Ser du har en E36. Så da er det greiest å legge strømkabelen på høyre side siden batteriet sitter der og du finner gjennomføring under batteriet. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg