Gå til innhold

Førstebil, noen forslag?

Ranger emnet

SirLund

Anbefalte innlegg

vw boble..! lett å mekke på, forsikringa er latterlig lite og herre så fine de er.. :D

Boble.jpg

Bilen min den bobla der jo!!:hello: Vet ikke om det er noe å anbefale som førstebil da, ikke verdens beste bil å kjøre i, men går jo fremover. Vil vel heller anbefale deg en Volvo 460 Turbo som jeg hadde. Billige i drift (0,7 på mila i snitt), Komfortable og riemlig spreke. Solgte min for 42 000 i sommer. Billig forsikring, betalte 5000 på meg for 12000 km og delkasko.

[ ] 1999 Alfa Romeo 166 2.0 TS

[x] 2001 Volvo V40 1.9D

[x] 1996 Volvo 460 1.7i Turbo Intercooler

[x] 1974 VW 1300S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forsåvidt enig meg KennethA der, har selv hatt et par skrotbiler (gamle opler) før jeg nå kjøpte bil til over 100k.. En ganske grei erfaring å ha meg seg før man handler en litt "skikkelig" bil. Forøvrig ganske morro også, var ikke sjelden det var rally med asconaen på grus/snøbelagte veier:) pigg forran og sommerdekk bak, grisemorro på glatte "rallyveier" :) Og ettersom jeg ikke var redd for bilen i det hele tatt var det bare å gi jernet:)

92 Mazda 323 GTR - 310bhp @ 1.3bar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, til våren er det lappen og bil, hvis ikke alt totalskjærer seg^^ men sitter å undrer på åssen bil jeg skal ha, noen forslag?

prisklasse 20-60 000, og ikke alt for dødt og ikke overprisa forsikring...

kom med forslag folkens :driving

Kjøp deg en honda crx! Kjapp bil med billig forsikring, og bruker lite bensin! Har hatt en selv!! Drit artig bil, som å kjøre en go-cart!

-1994 Volvo 850 T5 290 hk

-1993 Mitsubishi Galant 1.8 16v

-1988 Honda Crx

-Volvo 440 1.7

-Audi S4 4.2 Quattro (Broder`n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider