Gå til innhold

En liten spoiler bak til audi'n

Ranger emnet

Mehdi

Anbefalte innlegg

Hey folks! tenkte kanskje på en liten spoiler til bilen her, men er da i tvil til hvilken jeg skal velge. Den skal da helst ikke være så stor.

Har funnet fram noen bilder også får dere bare hjelpe meg å avgjøre =P Eller evnt komme med andre forslag!

Den grå audien er min. så da får dere sånn en ca anelse om hvordan kjerra ser ut (fant ingen bilder av baken).

DSC00153.jpg

bilen min, nesten lik den er i dag. bare lakkert noen steder +nye lykter osv

hhhh.jpg

vvvvvv.jpg

Likte ikke den "pinnen" i midten på disse to, hadde evnt tatt å kuttet dem bort

aaaa.jpg

audiiiii.jpg

hvordan vil denne se ut på en b5 tro =/

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OjsanN!

her var det helt klart hva det var som var mest populært. syntes den så utrolig fin ut selv. men redd at den ikke skal syntes i det heletatt:) vil jo at den skal bli lagt merke til! (Litt iallefall)

men noen som har en aning om hvor den går billigst? eller om den M3 lista finnes i forskjellige varianter!

takker for mange svar gutta;) (og jenter?)

tripleboy: jepp fin bil du har:) trodde nesten den var min før jeg leste;)

`99 Audi S3

x`95 Audi A4

x`88 Golf 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NBS har slutta og selge den. Var mye problemer med at ikke passformen er 100% perfekt og mange kløna det til! De kjøpte den av BMW Tyskland og den kosta 1500,- Må nok dra til en BMW forhandler..

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...