Beinet1 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er dette et fornuftig valg..sånn grovt sett? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7328773 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Vil han ha 79.000 + innbytte eller er det 79.000 eller innbytte? Vil ikke kalle reg.reim ny når den har gått 60.000 etter bytte.... Men hvis han kun vil ha 79.000 eller bytte så kan dette jo pruttes litt :) Men ser ikke så altfor galt ut, håpe at de kilometerene den har ruller for det meste er langkjøring. Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Syns prisen er litt stiv med tanke på km på den. Men ser jo pen ut da.. samt 2000 modellen av passat er vel uten de store feilene så :). Har selv 99mod, som har gått 150000km nå 1.8T sedan. Trokke jeg hadde fått igjen 80000kr for den egentlig, selv om det ikke er noe fiel med den.. Min mening, pen og grei bil, men pris/km står ikke i stil! 1.8L er heller ikke noe å hoppe i taket for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 PS! jeg ga 115000kr for min , som da hadde gått 125000km. Specs.: 99modell, 1.8T, sedan, sort. Uten noe heftelser eller skader. Kjøpt av meg i mai 2005. EDIT: Men vet at 2000 modellen er litt bedre med tanke på "kvalitet" på delene.. men det var skifta på min uansett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hei igjen! Prisen er 79k eller innbytte. Jeg har sjekket litt rundt, og bilen har stått uten skilter siden September og sikkert for salg like lenge. Bildene er tydeligvis tatt i sommer. Ringte til selgeren igår og diskuterte litt frem og tilbake og ga han et bud på 40k + stratusen min, han ville ha 50k så jeg sa bare at budet mitt stod intil videre. Ble så oppringt noen timer senere og han sa at han hadde en annen kar som var interresert i bilen og ville bytte inn mot en golf, men at jeg fortsatt kunne få bilen med 50k i mellom. Jeg sa at da fikk det bare være. Etter 4-5 timer ringer selgeren opp igjen og sier at golfen var for stygg til at han ville ha den, slik at passaten var for salg ennå. Følte at dette var en litt for typisk metode for å få meg til å by. Aner litt ugler i mosen, men synes bilen er ganske pen på bildene. Får se det litt ann å vurdere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 For å være ærlig ser jeg på Toyota, Mercedes og Volvo som fornuftig valg av bil. Jeg har ikke noen personlige erfaring med VW, men hører jo mer en ofte en golf som tikker forbi. Jeg eier personlig en Corolla, og kan absolutt anbefale Toyota, bruker lite bensin, går greit for hestenne og billige slitedeler. Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Han virker litt "selger" som prøver å pushe prisen sin. Jeg syns du skal holde på budet ditt litt lenger i allefall... For når han kaller registerreim ny når den har gått 60K etterpå så virker han ikke helt god... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Helt enig der, det må nok litt servicekostnader til hvis jeg får bilen. Det var blant annet skamslitte vinterdekk med til bilen. Jeg får vurdere om det blir en kjøretur til Sandefjord i nærmeste framtid og være forberedt på bomtur. Jeg har sett på endel andre passater, men de fleste har enten for liten motor eller feil farge på bil eller interiør. Skal være litt kresen denne gangen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 For å være ærlig ser jeg på Toyota, Mercedes og Volvo som fornuftig valg av bil.Jeg har ikke noen personlige erfaring med VW, men hører jo mer en ofte en golf som tikker forbi. Jeg eier personlig en Corolla, og kan absolutt anbefale Toyota, bruker lite bensin, går greit for hestenne og billige slitedeler. Og da lurer jeg på hva du gjør inne på passat forumet...? Jeg har bestemt meg for hvilken bil jeg skal ha, må bare finne rett eksemplar til rett pris :) Personlig så synes jeg japsebiler er smakløse og kjedelige selvom det som oftest er et fornuftig valg med tanke på økonomi og driftsikkerhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hehe.. han hadde sikkert bare noe han ville formidle :). Men sjekk den rakkerungen på ene bildet der da. Lyser pure ondskap i øynene påa :). Har sikkert sølt is og dritt i bil :D. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hei! Har en ny en i kikkerten, komentarer? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9113918 Denne selgeren virker seriøs, har komunisert litt frem og tilbake pr mail. Eneste å stusse på er at det har vært bytta oljepumpe på den pga lavt oljetrykk og bakluke pga rust. Hvordan er det med resten av bilen da med tanke på rust? Bilen har fullt servicehefte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 ligg en del fine på autodb hvis du ikke har sjekket der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 ligg en del fine på autodb hvis du ikke har sjekket der.. Trur nesten jeg har sjekket overalt, men det er veldig få som møter mine kriterier :) og de er: Ikke svart eller hvit bil, helst ikke sølv heller. Ikke svart interiør, helst beige delskinn eller stoff. Minst 1,8liters motor og A/C. Skal være noenlunde pent holdt. Resten er som vanlig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Legger noen linker: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1299998 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1348630 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1269200 Vet ikke om de dekker alle dine behov, men var i allefall de fleste. :) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Da er "ny" passat kjøpt og hentet :D http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9113918 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg