Spawn32 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hei, Fikk meg en 93 rx7 for noen dager siden, men nå viser det seg at det ikke er mulig og rege dem i norge lenger : http://www.japanauto.no/News%20Under...gistrering.htm har også hørt med andre som bekrefter dette noen som har en løsning på dette ? :drive2 MVH Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 ja hehe det har jeg :P og vi skal klare det :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierraTIC Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 men d gjelder kun bilen våres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet Januar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2007 Hei, Fikk meg en 93 rx7 for noen dager siden, men nå viser det seg at det ikke er mulig og rege dem i norge lenger : http://www.japanauto.no/News%20Under...gistrering.htm har også hørt med andre som bekrefter dette noen som har en løsning på dette ? :drive2 MVH Morten Bare ta det med ro. Det ordner seg snart. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spawn32 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Takker for den jantore, har sjekket med det lokale BT og di sier dette ikke bør være noe problem ? merkelig... MVH Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perra2 Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Takker for den jantore, har sjekket med det lokale BT og di sier dette ikke bør være noe problem ? merkelig... MVH Morten drittland!! di ska ødelægg alt før oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg