Gå til innhold

Turteller på en '92 golf.

Ranger emnet

itwt-

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke ferdig trekt opp, om bilen ikke kom orginalt med turteller.

JO, det er det.

Mener det ligger en guide på D.I.Y tråden på å få frem digital turteller der km telleren er i dag. faktisk litt stilig, men litt tungvindt å måtte gjøre det hvr gang.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO, det er det.

Mener det ligger en guide på D.I.Y tråden på å få frem digital turteller der km telleren er i dag. faktisk litt stilig, men litt tungvindt å måtte gjøre det hvr gang.

Japp, har prøvd dette, men det er litt ork å gjøre hver gang. :) så jeg tror jeg går for et instrumentpanel fra en GTD på hoggern eller om jeg kommer over noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Tar dette opp igjen jeg!

Hvordan gikk egentlig dette tilslutt? Fikk du byttet, mye arbeid, resultat osv?

-------------------------------------------------------------------

Så over til min sak, jeg har jo en G3 -94 1.4 CL, og da med den enorme analoge klokken i speedoen.. Etter snart ett år med bilen begynner jeg mildt sagt å bli lei ol' skool stilen til den forbanna klokka:)

Er det virkelig bare å fjerne gamle speedoen, og sette inn et nytt bare med turteller? Skal selvfølgelig bruke ett fra en bensin (7000/min).. Ikke no mer hokus pokus??? :)

» [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995

» [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plug and play! tok ut det gamle, satte i det nye... ferdig:)

fant mitt på skroten å er ikke sikker på hvilken modell det var, men det var ivertfall en pre 95 me tanke på at skjermblinka var firkanta og listene ikke lakka... 1.8 tror jeg...

uansett... plug an play:sombrero:

Audi A6 4B Avant 2.8 Quattro

Audi A3 1.8T Ambition

Golf 3 1,6 GL ...solgt...

Toyota Carina II 1986 (Kondemnert etter en kompis fikk kjøre noen kilometer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider